Poradna

pojisteni-novy-obcansky-zakonik-2

MÜty o povinném ručení mohou stát desetitisíce

Kolem placení zákonného pojiÅ¡tění (tzv. povinného ručení) koluje řada nepravdivÃœch domněnek a pochybnÃœch mÃœtů, a pokud se jimi někdo řídí, můşe přijít aÅŸ o desítky tisíc korun. MÃœtus číslo 1: auto stačí dát seÅ¡rotovat Tak například jeden z klientů, kterÃœ si sjednal povinné ručení online, pan Standa, se na oddělení péče o zákazníka firmy zabÃœvající se […]

MÃœty o povinném ručení mohou stát desetitisíce Přečíst celÃœ článek...

pojisteni-novy-obcansky-zakonik-2

NovÃœ občanskÃœ zákoník se dotkne i pojiÅ¡tění automobilů

Od 1. 1. 2014 nabÃœvá účinnosti novÃœ občanskÃœ zákoník (NOZ), kterÃœ přináší řadu změn do oblasti soukromého práva. V důsledku přijetí NOZ dojde k zásadním změnám i v oblasti pojiÅ¡tění. Pokusíme se (moÅŸná v několika částech) upozornit na některé změny, ne úplně jasná ustanovení, slabá místa či moÅŸné zdroje nejasností a budoucích problémů či sporů z pohledu

NovÃœ občanskÃœ zákoník se dotkne i pojiÅ¡tění automobilů Přečíst celÃœ článek...

Pozor na to, jak převáşíte vánoční stromeček – video

Vánoce jsou jiÅŸ za pár dnů a s tím jsou spojené nákupy, dopravní shon a vánoční stromečky. Proč tyto tři věci dávám k sobě? Je to jednoduché. Vánoční stromeček je potřeba nějak převézt, ale ne vÅ¡echny způsoby, které se zdají bÃœti bezpečné, takové opravdu jsou. VyplÃœvá to z testu německého autoklubu ADAC. Obyčejné provázky nebo

Pozor na to, jak převáşíte vánoční stromeček – video Přečíst celÃœ článek...

Zima je tu: Víte jak se na silnici chovat? BESIP vám poradí! – video

Zima uÅŸ se na větÅ¡ine územé České republiky přihlásila dost jasně o slovo, někde uÅŸ leşí na silnicích sníh, někde na něj jeÅ¡tě čekáme. Není tedy od věci připomenout si některé zásady a tipy, které by měli řidiči při jízdě v podobnÃœch nepşíznivÃœch podmínkách řidiči dodrÅŸovat. V prvé řadě by na zimu mělo bÃœt připraveno

Zima je tu: Víte jak se na silnici chovat? BESIP vám poradí! – video Přečíst celÃœ článek...

Zima se blíşí: Máte uÅŸ přezuto na zimní pneumatiky?

Podle zákona má v České republice řidič povinnost od 1.listopadu do 31.bÅŸezna přezout svoje auto na zimní pneumatiky, tedy jen v případě, ÅŸe se na pozemní komunikaci nachází souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza, nebo lze vzhledem k povětrnostním podmínkám předpokládat, ÅŸe se na pozemní komunikaci během jízdy můşe vyskytnout souvislá vrstva sněhu, led nebo

Zima se blíşí: Máte uÅŸ přezuto na zimní pneumatiky? Přečíst celÃœ článek...

KaÅŸdému se povinné ručení zdraÅŸit nemusí. Víte, kdo si připlatí?

Důvodem nárůstu cen pojistného budou nejen dlouhododobé nářky pojiÅ¡Å¥oven na vÃœvoj Å¡kod, vyšší ceny náhradních dílů a nárůst částky na odÅ¡kodnění postiÅŸenÃœch, ale také skutečnost, ÅŸe pojiÅ¡Å¥ovny budou muset odvádět 3% z pojistného na zásahy hasičů u dopravních nehod. Místo cca 90 milionů Kč, kterÃœmi v současnosti pojiÅ¡Å¥ovny přispívají na hasičské zásahy, by částka po

KaÅŸdému se povinné ručení zdraÅŸit nemusí. Víte, kdo si připlatí? Přečíst celÃœ článek...

Poradna: Amortizace funguje jako zaklínadlo, ale jak to s ní je doopravdy?

Amortizace funguje jako zaklínadlo při korekci nákladů za pouÅŸité nové díly vycházejí pojiÅ¡Å¥ovny ze Znaleckého standardu I/2005, kterÃœ slouşí k oceňování motorovÃœch a přípojnÃœch vozidel a ke stanovení vÜše majetkové újmy způsobené poÅ¡kozením těchto vozidel. I kdyÅŸ se právní praxe s amortizací vypořádala řadou rozhodnutí a dokonce nálezem Ústavního soudu, pojiÅ¡Å¥ovny i nadále vyuşívají neznalost

Poradna: Amortizace funguje jako zaklínadlo, ale jak to s ní je doopravdy? Přečíst celÃœ článek...

Škrábance na autě – jak autolak opravit?

K poÅ¡kození laku stačí neskutečně málo. Kroupy, které rozhodně neovlivníme. Náklaďáky, které kolem vás prosviÅ¡tí velkou rychlostí a ohodí vás pískem (tohle je riziko i pro čelní sklo), trocha nepozornosti při parkování nebo vyjíşdění z parkoviÅ¡tě, kdyÅŸ někdo inteligentně zaparkoval těsně vedle vás. MoÅŸností, kde a jak se dá lak poÅ¡kodit je nepočítaně a Å¡koda je na

Å krábance na autě – jak autolak opravit? Přečíst celÃœ článek...

Porsche Doppelkuplung (PDK) aneb „dvouspojka“ od Porsche do detailu

Téměř po třiceti letech – s poněkud delší pauzou po svém zrodu, ale s o to větším úspěchem se na vÃœsluní pozornosti vrací zpět pokroková převodovka Porsche Doppelkupplung (PDK). Ta se během pouhÃœch pěti let stala bestsellerem. Zcela nové Porsche 911 GT3 je vybaveno absolutně nejrychlejší a nejúčinnější dvouspojkovou převodovkou Porsche (PDK), kterou kdy Porsche pouÅŸilo v sériovÃœch automobilech. V závislosti

Porsche Doppelkuplung (PDK) aneb „dvouspojka“ od Porsche do detailu Přečíst celÃœ článek...

Thule – seveřani vědí, jak na to

Značka Thule je dobře známá vÃœrobou přísluÅ¡enství pro osobní i nákladní auta. Vyrábí vlastně vÅ¡echno, co byste si kdy chtěli na auto namontovat, abyste s ním zvládli převést no prakticky cokoli. Od střeÅ¡ních nosičů Thule, aÅŸ po nosiče lodí. Jestli to chcete přepravit, Thule má na to udělátko Doplňky jako je střeÅ¡ní nosič nebo taÅŸné zařízení

Thule – seveřani vědí, jak na to Přečíst celÃœ článek...

Poradna: Máte uÅŸ auto připravené na jaro? Jak jsou na tom vaÅ¡e pneumatiky?

Bridgestone vybízí před nastávajícím jarem motoristy, aby nepodcenili přípravu svého vozu na jarní a letní sezonu. Řidiči si sice mohou s posledním sněhem oddychnout, ÅŸe mají nejnáročnější období v motoristické sezoně za sebou, nicméně i podmínky přívětivější části roku mají svá specifika. A i ta vyÅŸadují speciální přípravu. Navíc není radno opomíjet ani pravidelnou údrÅŸbu

Poradna: Máte uÅŸ auto připravené na jaro? Jak jsou na tom vaÅ¡e pneumatiky? Přečíst celÃœ článek...

Dovoz auta z USA? Proč ne… Podívejte se, co vás čeká.

Koho by nelákalo koupit si americké auto, které se běşně v Evropě nedá sehnat? Pokud vás to někdy zaujalo, určitě jste si hledali co a jak. Po nějakém tom googlování jste se nejspíš dopídili k tomu, ÅŸe byste si ho museli nechat dovézt přímo ze SpojenÃœch států. A nejspíš stejně jako mě, vás odradily peripetie,

Dovoz auta z USA? Proč ne… Podívejte se, co vás čeká. Přečíst celÃœ článek...

Přejít nahoru