MINI jsou auta, která mají mladí lidé rádi. A mladí lidé se také častěji chtějí odlišovat, takže si auta upravují. Moderní doba ale velí elektrifikovat, takže se z aut vytrácejí spalovací motory a nahrazují je elektromotory. Nemění to ale nic na faktu, že se lidé chtějí odlišovat. Mimochodem, právě upravené MINI z fotografií je elektromobil.
MINI Cooper SE je elektromobil, ale na první pohled vypadá prakticky skoro stejně jako MINI se spalovacím motorem. Pokud se na sériový, ale dokonce i tento upravený kousek zaměříte, můžete si všimnout plné masky v předním nárazníku, ale i speciálních log, kterými automobilka elektrifikované modely označuje.
Auto upravila společnost OctaneFactory, což zní poměrně bizarně, vzhledem k tomu, že o oktanech u elektromobilu nemůže být řeč. Inspiraci si tuner vzal ve vrcholné benzinové verzi MINI JCW GP, která vznikla v limitované edici pouhých 3000 kusů.
Nové jsou oba nárazníky, v tom předním je ale plná maska chladiče a v tom zadním chybí uprostřed dvojitá koncovka výfuku. Místo toho jsou tu dvě žluté samolepky s „elektrickým“ logem automobilky. Nad pátými dveřmi je navíc velké přítlačné křídlo, i když decentnější než má právě MINI JCW GP.
Na autě je nový podvozek KW, který ho přibližuje víc k zemi. Podběhy vyplňují nové disky Barracuda Racing Wheels s rozměry 8,5×19 palců, obouvající pneumatiky 225/35 R19.
I uvnitř je pár novinek. Zmínit stačí ty dvě nejzásadnější, kterými jsou sportovní, kůží čalouněná sedadla Recaro (ta zadní tu chybí úplně) a svítivě oranžový ochranný rám, který je tu skoro zbytečně, protože s pohonným ústrojím se nic nedělalo.