Pokud chtějí automobilky prodávat na evropském kontinentu, musejí svá auta výrazněji elektrifikovat. Vývoj takového motoru ale není zrovna levný, takže na to některé jdou přebíráním modelů a výměnou znaků za svoje. U Subaru si sice nechají auto svoje, ale prý použijí hybridní pohonné ústrojí od Toyoty.
V podobných případech, kdy se automobilky dělí o svoje modely, velmi často slýcháme právě Toyotu. Je to hlavně tahle japonská značka, od které ostatní výrobci přebírají. Toyota také už dlouhá léta spolupracuje se Subaru, vytvořily spolu například legendární modely Subaru BRZ a Toyota GT86 (respektive GR86), navíc už ve dvou generacích, nebo nový elektromobil Subaru Solterra, respektive Toyota bZ4x.
Subaru ale chystá novou generaci modelu Forester, která na trh přijet za dva roky (2023). Podle zákulisních informací z japonského magazínu Mag-X by na ní mělo Subaru opět spolupracovat s Toyotou. Pod kapotou by se totiž měl objevit její hybridní pohon.
Základem auta by měla být současná podvozková platforma Subaru s názvem Subaru Global Platform. Vývoj auta jako takového by měl jít plně v režii Subaru, včetně designu a techniky, Toyota má dodat jen a pouze pohonné ústrojí v podobě klasického hybridu.
Oficiálně potvrzeny tyto informace nejsou, je ještě velmi brzy, ale smysl to z pohledu přísných evropských emisních limitů dává.
Forester sa hybrid eboxer so spotrebou cca 8l/100km predáva aj teraz, asi ste mysleli plug in hybrid..
to není hybrid, ale mild-hybrid, respektive něco mezi hybridem a mild-hybridem, protože nemá klasickou 48V síť, ale má 118V.