McLaren Senna je opravdový supersport, ale to neznamená, že by se snad nedal ještě upravit. Potvrzuje to i Novitec, který svoji úpravu právě představil. Zaměřil se při tom na techniku.
Pokud byste přesně nevěděli (anebo si nevzpomínali), co je přesně McLaren Senna za „zvíře“, pak čtěte dál. Pohání ho uprostřed uložený motor M840TR, což je twin-turbo V8 s objemem rovných čtyř litrů. A nepomáhá mu žádný elektromotor!
Zadní kola s pneumatikami Pirelli P-Zero Trofeo R roztáčí přes sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku 588 kW/800 koní v 7250 ot./min. Maximum točivého momentu vrcholí v 5500 ot./min hodnotou 800 Nm. To znamená, že zrychlení z 0 na 100 km/h je otázkou mrknutí oka (2,8 sekundy). Aby byly informace o motoru kompletní, tak chybí dodat maximální rychlost. Její hodnota činí 335 km/h. Mimochodem to vše při hmotnosti jen 1198 kg.
Britská automobilka vyrobila pouhých 500 kusů tohoto modelu a přestože cena byla kolem milionu dolarů, prodány byly opravdu velmi brzy. Pokud patříte mezi ty šťastnější, kteří si ho mohli koupit (a neshořel vám), pak můžete zavítat do Novitecu, aby vám auto ještě vylepšili.
Pokud tak učiníte, můžete se těšit, že výkon motoru vám zvýší na 902 koní při 7100 ot./min a točivý moment povyskočí na 888 Nm při 6300 ot./min. Novitec to provedl tak, že řídící jednotku motoru doplnil o svoji jednotku Novitec N-Tronic, který upravuje mapy vstřikování benzinu, zapalování, ale také elektronicky ovládaný tlak turbodmychadla.
Místo sériového výfuku nainstaloval tuner nový výfuk z Inconelu, materiálu, který se používá i ve Formuli 1. Jde o výfuk Novitec Race GTR, jehož zvuk je vážně bláznivý. Poslechnout si ho můžete v tomto videu s britským světoznámým youtuberem Shmee150.
Po všech těch úpravách je McLaren Senna o desetinu rychlejší z 0 na stovku (2.7 s), ovšem maximální rychlost zůstala beze změny.
Z hlediska designu se prakticky nic moc nezměnilo. Nová jsou ale kola, která si Novitec navrhl sám. Jde o 20″ disky vpředu a 21″ disky vzadu v designu sedmi dvojitých paprsků.