Výkonu není nikdy dost, a tak Novitec představuje upravené Lamborghini Urus. Doznalo několika designových, ale i technických změn a výsledek je docela zajímavý.
A pojďme začít rovnou zvyšováním výkonu. Pod přední kapotou je dvěma turbodmychadly přeplňovaný motor V8 s objemem rovných čtyř litrů. Z výroby je naladěn na 478 kW/650 koní a točivý moment vrcholí 850 Nm. Novitec ale nabízí dvojici verzí úprav.
Ta výraznější dokáže z motoru dostat až 575 kW/782 koní, ta slabší dopřeje řidiči pravou nohou ovládat 549 kW/747 koní.
Díky tomu se výrazně zlepší i dynamika. Po úpravě dokáže Lamborghini Urus zrychlit z 0 na 100 km/h za pouhých 3.3 sekundy, což je o 0,3 sekundy lepší čas než v sérii. Vyšší je i maximální rychlost, která činí 310 km/h.
Aby byly takové rychlosti bezpečné, rozhodli se v Novitecu nově naladit i nastavení adaptivního vzduchového podvozku. Jeho základní výšku tuner snížil o 25 mm.
Pohled na auto prozradí, že i karoserie dostala několik úprav. Pod přední nárazník putoval karbonový spoiler, ze stejného materiálu je i nástavec na přední kapotě či rozšiřovací nástavce blatníků i prahů. Díky tomu je auto o nezanedbatelných 10 centimetrů širší.
Ze zadního pohledu zaujme i nový spoiler, ale i křídlo a difuzor v nárazníku, který doplňuje nový výfuk se čtveřicí hranatých koncovek výfuku připomínajících modely Mercedes-AMG.
V neposlední řadě si nelze nevšimnout velkých kol. Sériové disky totiž vystřídaly disky Vossen Wheels s úctyhodnými rozměry. Na přední nápravě jsou kola 10,5×23 palců, na té zadní dokonce 12×23 palců. Ty obouvají pneumatiky Pirelli P Zero s rozměry 285/35 R23, respektive 325/30 R23.