V dnešní ekologické době jsou auta nejen úspornější, ale také tišší. Můžou za to nejen regule z hlediska maximálního možného hluku, ale také všemožné filtry ve výfukových potrubích. Díky tomu se ale více než kdy dříve otevírá cestu úpravcům. Výfuk pro novou Toyotu Supra představil i Magnaflow.
Toyota Supra používá stejný motor jako BMW Z4 M40i, tedy přeplňovaný řadový šestiválec s objemem tří litrů. Jeho zvuk si můžete poslechnout v tomto videu. Zvuk sériové toyoty se od něj nijak zásadně neliší.
A výrazněji se vlastně neliší ani zvuk po instalaci nového výfukového potrubí Magnaflow. Je ale samozřejmě o hodně výraznější a hrubější. Nikoliv však – alespoň podle videa – vulgární.
Výfuk ale nejen upravuje a zvýrazňuje zvuk, ale také zlepší průběh a zvýší hodnoty výkonu. Tuner slibuje, že při výměně sériového výfuku za MagnaFlow xMOD se bude moci Toyota Supra pochlubit 285 kW/387 koňmi (namísto původních 250 kW/340 koní) a točivým momentem 500 Nm (beze změny).
Výfuk ale není jen pouze jediný, naopak je možné ho seskládat z různých částí a upravovat tak zvukový projev. Nabízí se několik verzí koncových tlumičů, ale i samotných koncovek. Ty mohou mít průměr 76 mm nebo 90 mm.
Výfuk je také lehčí než sériový, ačkoliv nejde o žádné výrazné hodnoty. Magnaflow tvrdí, že úspora hmotnosti je 0.4 – 3.8 kg podle toho, jak si ho poskládáte – tlumiče, koncovky, apod.