Nová generace Škody Superb i Volkswagenu Passat se bude vyrábět v továrně v Bratislavě. Superb se na trh dostane už za dva roky a automobilka už jej v maskování testuje na silnicích.
Zatímco současné generace modelů se vyrábějí každá v jiné továrně – Škoda Superb v českých Kvasinách a Volkswagen Passat v Německu – v případě nových generací budou oba modely vznikat na jedné lince v bratislavské továrně, kde se vyráběla městská trojčata Škoda Citigo, Volkswagen up! a SEAT Mii.
Potvrzeno: Škoda bude vyrábět příští Superb opravdu v Bratislavě
To, že nový Superb přijde na trh už za dva roky, potvrdil už před časem šéf české automobilky Thomas Schäffer. Mnoho informací o autě ale zatím dostupno není. Nová generace by měla – podobně jako Octavia – opět o něco povyrůst. V nabídce zůstanou obě v současnosti nabízené karosářské varianty – pětidveřový liftback i praktičtější kombík. To potvrzuje i dokument z designového oddělení automobilky Škoda Design. To se ale netýká Passatu, který by v nové generaci měl přijít o verzi sedan a zůstat by měl už jen jako kombi.
Česká automobilka už na silnicích testuje muly nové generace Superbu, které ale, zdá se, oblékají stále karoserii třetí generace. Jiné jsou ale přední světlomety, respektive jejich grafika, ale také přední nárazník s nádechy na výšku a výraznými převisy před auto. Zcela zamaskovaná je i zadní část.
Testovací prototypy, jejichž fotky si můžete prohlédnout zde, mají měřicí zařízení na kolech, přidanou zátěž na zadních sedadlech a jezdí v horách.
Co se techniky týká, mohl by Superb přijít o manuální převodovky a nabízet se výhradně s automatem. Ten je totiž už dnes úspornější a v rámci flotilových emisí se dnes řeší každý gram. Jisté je, že Passat se bude nabízet jen s automatickými převodovkami.
Škoda se také plánuje více zaměřit na plně elektrické modely, ale v případě Superbu by měla stále nabízet i plug-in hybridní pohonné jednotky. Podle šéfa značky Thomase Schäfera to u Superbu a menší Octavie dává smysl kvůli firmám a jejich vozovým parkům.
Ten směšný předražený koncern už válcuje i Dacia. Takže mi je ukradené, jaké novinky tato automobilka chystá, protože až je přestanou kupovat firmy a lidé na operačák, jde do kytek.
To je kvalitní mozkový průjem 🤣 přijdou ti ukradené, přitom na ten článek klikas, čteš ho, a komentujes ho 🤣 takže jsi jen pokrytec a troll
Tak proč to tady komemtuješ?? Já si zase myslím že jseš úplně ukradený lidem co to kupují ty a nikoho nezajímáš?? Jestli tě to nezajímá, tak tady nepiš blbosti a kup si třeba Wartburga!!
Nevim,ani si nejsem docela jisty,kdyz Evropa uz ted se potyka s problemy energie,zda je dobre vse vyrabet v elektrice,myslim,ze vozy montovane v poslednich dvou letech jiz nemaji moc zplodin,a navic,elektrika dobry umysl ,a zamyslel se vubec nekdo nad tim,kolik stoji vyroba ,distribuce,cas dobijeni.Stale se mluvi o emisich,kdyz nebude slunicko,vitr,ktere elektrarny jsou s budou schopni vyrobit dostek energie jeste pro auta?Hydroelektrarny nestaci,uhelne se zaviraji,plynove otazka casu,a temelinu by musela mit v Evrope minimalne 100,a kdovi ,jestli i potom byla energie
Tak jen tyto 2pohony dají euro7 a automobilky nemají na výběr ale zase lepší než mít jen Ev.