Představení nové generace Škody Kodiaq se blíží a automobilka jej podrobuje dynamickým testům. Už s ním nejezdí jen na silnici, ale vydala se s ním i na Severní smyčku Nürburgringu, kde jej zachytili fotografové.
Škoda nový Kodiaq stále schovává pod těžkou kamufláží, takže karoserie mnoho neodhaluje. Stále si tak design můžeme spíše domýšlet, ale jistě víme, že bude inspirovaný elektromobilem Enyaq iV. Maska chladiče bude kolmá a bude vystupovat před auto, přičemž dvojité světlomety z první generace by měly zůstat, jen dostanou trochu jiné tvary a grafiku. Přední nárazník má na autě z okruhu vertikální otvory po stranách, které mají zlepšovat proudění vzduchu.
Zboku a zezadu je design zamaskovaný výrazně více a je poměrně složité cokoliv vykoukat. Jisté ale je, že druhá generace Kodiaqu bude opravdu dlouhá a dostane i dlouhé převisy karoserie. Chybět nebude ani dlouhý spojler na víku kufru, jehož úkolem je opět zlepšovat aerodynamiku, protože to následně sníží reálné emise.
Škoda před pár dny do světa vypustila obrázek a video, kde nový Kodiaq ukázala, ale vlastně vůbec neukázala. Přidala také několik drobností ohledně jeho techniky. Základem bude podvozková platforma MQB, stejně jako u první generace. Škoda představí druhou generaci modelu Kodiaq na podzim tohoto roku a na trh vstoupí v roce 2024. Pod kapotou budou benzinové i naftové motory, ale objeví se tu také plug-in hybridní a mild hybridní pohony.
Kodiakveee RS je naprosto trapné auto, se svou 17 starou Mazdou CX9 mu naložím hrozně a zvuk si nemusím dohánět z repraku…… zbytečný auto….
Autor se mýlí, s Enyaq IV nemám skoro nic společného.
V textu je pouze info,, ze se design inspiroval u Enyaq IV, jinak je v článku jasně napsáno, ze platforma bude stejná, jako u prvního Kodiaqu.