Vlastnit supersport je drahé, protože servis takového auta není úplně jednoduchý, ale jsou částky a věci, které překvapí i otrlé majitele. Představte si, že máte pár let staré Ferrari, ale tlačítka v interiéru přišla o svůj původní povrch a stalo se z nich ošklivé lepkavé cosi, jako u běžných levných fiatů. Rozhodnete se tedy tlačítka vyměnit, ale jakmile dostanete účet, zhrozíte se. Zaplatit za jejich výměnu totiž budete muset v přepočtu 225 tisíc korun.
Ošklivá tlačítka kazí zážitek z auta nejen na pohled, ale hlavně pak na dotek. A je vlastně úplně jedno, jestli jde o starý Fiat za jednu výplatu anebo Ferrari. Jen samotná práce stála 1800 dolarů (přes 40 tisíc korun) a celkem i s novými tlačítky musel Jerry Mos zaplatit 9993,80 dolarů (v přepočtu 225 tisíc korun).
Co přesně to bylo za Ferrari nevíme, jeho majitel, který tuto svou příhodu zveřejnil, to neprozradil. Po této zkušenosti ovšem auto prodal (výměna tlačítek byla právě příprava k prodeji auta) a koupil si Chevrolet Corvette C8. Ferrari totiž stálo na servise opravdu hodně peněz. Jerry Mos přibližuje další strasti, když například za výměnu keramických ložisek kol dal 15 tisíc dolarů (asi 340 tisíc korun) nebo za opravu vypadlých LED pozičních světlometů celkem 4 tisíce dolarů (asi 90 tisíc korun).