S tím, jak se čím dál, tím více zpřísňují emisní limity, jsou automobilky nuceny přidávat přeplňování motorů, ubírat válce a nebo také využívat elektrifikaci. Týká se to nejen mainstramových značek, ale i výrobců prémiových nebo supersportovních aut. Velká změna nastane také u Lamborghini, které bude nuceno své modely také elektrifikovat.
Nástupce Lamborghini Huracán, který by se měl objevit někdy kolem roku 2022, by měl být plug-in hybridem. Lamborghini se ale chce zuby nehty držet atmosférických motorů, a tak by elektromotory měly pomáhat atmosférickému (asi) desetiválci s objemem kolem pěti litrů. Mluví se také o tom, že by spalovací motor poháněl zadní kola, zatímco elektromotory by se staraly o pohon těch předních.
Nová generace Huracánu by tak mohla jezdit po městě čistě bezemisně, zatímco za městem by na to mohl řidič pěkně šlápnout a pořádně se za zvukového doprovodu skvělého desetiválce svézt.
Nebude to ale první plug-in hybrid značky, vůbec poprvé se toto řešení pohonu totiž již brzy objeví u nového SUV Urus. Smutnit ale nemusíte ani v případě, že byste pod kapotu svého nového Lamborghini chtěli jen a pouze atmosférický motor. Nástupce Aventadoru, který by měl přijít ještě před rokem 2022, by si ho měl ponechat. Bude to však s největší pravděpodobností vůbec poslední model svého druhu…