Mercedes-Maybach S 600: po úpravě od Brabusu jako Rocket 900

Autor: Jan Karlík - 12. 7. 2016


Mercedes-Maybach S 600 je to nejluxusnější svezení, které aktuálně z bran Mercedesu vyjíždí. Přestože jeho plusy leží úplně někde jinde, než v dynamických vlastnostech, Brabus si nenechal tento nejlepší model uniknout. Po jejich zásahu vznikla tahle krásně nesmyslná bílá raketa.

Mercedes-Maybach S 600 je ve svém sériovém provedení dost solidním strojem, který disponuje dvojicí turbodmychadel přeplňovaným dvanáctiválcem. Ten díky turbodmychadlům a objemu 6.0 litru nabídne maximální výkon 530 koní (390 kW) a točivý moment až 830 Nm. To přeci musí běžnému smrtelníkovi bohatě stačit, nemyslíte? Jenže Brabus nepředělává auta pro běžné smrtelníky. Naopak. Původně šestilitrový motor byl převrtán na objem 6,3 litru a díky další úpravám, mezi které patří kompletní výměna motorových dílů za kované a důkladné přeprogramování řídící jednotky motoru, disponuje výkonem rovných 900 koní (662 kW)! Točivý moment takového monstra musel být elektronicky limitován a to na hodnotu 1 500 Nm. Přestože je tento Mercedes-Maybach velké a těžké auto, díky takovým dynamickým parametrům pokoří stovku z klidu za pouhých 3,7 sekundy! A to je oproti původním pěti sekundám solidní skok. Maximální rychlost poskočila na 350 km/h.

To by nebyl Brabus, aby zůstali pouze u motoru. V případě exteriéru byl nasazen úplně nový přední nárazník s většími vstupy vzduchu, nová je maska chladiče a přepracován je i zadní nárazník. Brabus Rocket 900 vyjíždí na obrovských 21″ kovaných kolech. Kvůli nim byla přeprogramována také jednotka vzduchového podvozku. Interiér byl v dílnách Brabusu kompletně přečalouněn. Upravený Maybach má dost zvláštní modrošedou kůží v kombinaci s obložením karbonovými vlákny. A třešnička na dortu, dostane také dvojici deštníků upevněných na víku zavazadlového prostoru. Lepší umístění má ale i ten náš český Superb… :-)


TIP: Spočítejte si nejvýhodnější autopojištění

Kalkulačka: povinné ručení a havarijní pojištění


Štítky: , , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru