Mercedes-Benz si na sociálních sítích rýpnul do Audi. Očekává rychlou reakci

Autor: Anina Russová - Zdroj a foto: facebook.com - 11. 4. 2020


Koronavirová epidemie je celosvětovou tragédií, která s sebou nese řadu velmi smutných a nepříjemných faktů. Nechme teď stranou nemocné, chceme zmínit pojmy jako „nuda“ a „stereotyp“. To je totiž také infekce, která se šíří stejně rychle, jako ta s označením COVID-19. Ačkoliv automobilky už řadu týdnů nevyrábí a pořádně nemohou představovat své novinky, ostatně, moc jich také není, neznamená to, že by se v této náročné době odmlčely. Některé se tu nudu lidí u počítačů snaží rozehnat jinak.

Některé značky připomínají možnost navštívit jejich muzea přes virtuální svět, jiné připravují omalovánky, mění svá loga a jiné zveřejňují online výzvy, aby své fanoušky zaujaly. To dělá třeba BMW, které nedávno poradilo, jak dlouho si umývat ruce.

A udělalo to i Audi, které na facebooku před časem zveřejnilo výzvu s hashtagem #FourRingsChallenge. Jde o to, aby fanoušci na sociálních sítích zveřejňovali logo značky, sestavené ze všeho, co je jen napadne. Výsledkem je video, zachycující čtyři kruhy z lívanců, celeru, kouře, helem, ale i hraček.

Netrvalo ale dlouho a na tuto výzvu odpověděla značka Mercedes-Benz, respektive oddělení Mercedes-AMG. To totiž také vytvořilo video se čtyřmi kruhy. Ve sportu je diftováním vyrábí Mercedes-AMG C 63 Cabrio. K tomu značka přidala příspěvek: „Hej, Audi! Výzva přijata. Všichni v zajetí stejné vášně a tohle je naše verze vaší výzvy. Doufáme, že se vám výsledek líbí a že nám na oplátku ukážete svou verzi.“

Je tedy dost pravděpodobné, že se Audi nenechá zahanbit a nějaké to zajímavé video natočí. My jen dodáme, že to není poprvé, kdy do sebe němečtí automobiloví velikáni šijí. Často se k nim ale přidává i BMW a my jsme moc zvědaví, jestli se do téhle šarvátky taky připojí. Ostatně, modely BMW jsou k podobným výzvám jako stvořené, co myslíte? :)

Štítky: , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru