Kdo shání auto do 250 tisíc, měl by zbystřit. Nabídka se mění méně, než čekáte
Ojetiny zůstávají drahé, ale segment do 250 000 Kč je stabilní. Nabídka roste, nájezdy klesají a v čele modelů dál vede Octavia.
Ojetiny zůstávají drahé, ale segment do 250 000 Kč je stabilní. Nabídka roste, nájezdy klesají a v čele modelů dál vede Octavia.
ČKP zveřejnila aktualizovanou mapu nehod opilých řidičů. V letech 2023–2025 šlo o 13 549 nehod, některé okresy výrazně vyčnívají.
Každá osmá nehoda je kvůli alkoholu. Který okres je „černým“ rekordmanem? Přečíst celý článek...
Porsche mělo podle zákulisních informací zásadně změnit strategii a do modelů Boxster a Cayman (a i dalších) dodatečně vyvinout i spalovací motor.
Mercedes-Benz chce u světlometů nahradit lepidlo šrouby. Opravy mají být jednodušší, levnější a díly půjdou lépe recyklovat.
Zima se rychle blíží, a ještě rychleji se blíží datum, kdy každý řidič musí mít svého motorového miláčka přezutého na zimní pneumatiky. I přesto, že tato povinnost platí už dost let, stále se najde dost řidičů, kteří přezutí podcení. Někdy z nepozornosti, jindy z přesvědčení, že „ještě pár dní vydrží“. Jenže když přijde první námraza a dojde k nehodě, může se z drobné škody stát velmi drahá záležitost. A to nejen kvůli opravě auta, ale i kvůli postoji pojišťovny.
Zadokumentováno je i to, že některý z uchazečů neuměl číst ani psát. Často šlo i cizince, především Slováky.
Nový způsob placení parkovného je určen pro ty, kteří preferují bezhotovostní platbu. Nemusejí si přitom instalovat aplikaci, stačí, když načtou QR kód na parkovacím automatu nebo na informační tabuli.
EU v září otevřela data z aut. Co si dnes můžete vyžádat zdarma a proč to může změnit opravy i ceny servisů?
Prosincový shon zvyšuje napětí na silnicích. Průzkum ukazuje, kdy agresivita roste nejvíc, jak ji lidé prožívají a co pomáhá.
Veřejný ochránce práv připomíná, že Úmluva OSN o právech osob se zdravotním postižením, zaručuje lidem s postižením také právo na osobní mobilitu.
BMW řady 3 se vyrábí už 50 let. Přes 18 milionů aut vzniklo v 18 závodech ve 13 zemích a teď se chystá elektrická generace.
Adaptivní tempomat je pohodlný pomocník, přesto ho některé firmy ve služebních autech zakazují. Důvodem je bezpečnost i náklady.