Ferrari pro kadeřnictví, Rolls-Royce pro zubaře. Kdo všechno v Česku jezdí v superluxusu?
České firmy vlastní přes tisíc ferrari, bentley či rolls-royců. Data ukazují, zda, případně jak s luxusními vozy zamíchal zákon „lex Ferrari“.
České firmy vlastní přes tisíc ferrari, bentley či rolls-royců. Data ukazují, zda, případně jak s luxusními vozy zamíchal zákon „lex Ferrari“.
Stellantis posílá marketingové nabídky přímo na obrazovky aut. Řidiči si stěžují, výrobce to označuje za součást zákaznické péče.
Zapnete auto a vyskočí reklama. Stellantis na zákazníky zkouší nový trik Přečíst celý článek...
Hyundai chce, aby se elektromobily nabíjely zhruba za tři minuty, podobně jako tankování. Pracuje na 400kW nabíječkách a nové generaci baterií.
Nový výzkum Stanfordu ukazuje, že svižné zrychlování a brzdění může prodloužit životnost baterie elektromobilu až o 38 %. Jak jezdit chytře?
Od ledna bude u břeclavského nádraží platit třicítka a rezidentní parkování. Co se v ulicích změní a proč se část místních na radnici zlobí?
Indický Nejvyšší soud chce začít zákazem luxusních aut na benzin a naftu, aby urychlil přechod k elektromobilům a nezasáhl běžné řidiče.
Správa železnic pokračuje ve zvyšování bezpečnosti na přejezdech, jen za letošní rok do jejich modernizací investuje přibližně 1,6 miliardy korun.
Čínské vozy už nejsou symbolem nebezpečí. V testech Euro NCAP válcují evropskou konkurenci a Tesla z čínské továrny vede žebříček bezpečnosti.
Klaus Zellmer mluví o roku 2035, hybridních motorech, elektrických kombi i o tom, proč chce, aby o budoucnosti aut rozhodovali hlavně zákazníci.
Praha hledá cestu z kolon. Plánuje rychlejší opravy, jasná pravidla pro uzavírky i možnou nízkoemisní zónu v nejzatíženějších částech města.
Evropa potichu zpřísnila pravidla pro denní svícení. Zadní světla se mají rozsvítit i ve dne, aby byla auta lépe vidět i v dešti a v mlze.
Čeští řidiči elektromobilů jsou nadšení, ale trápí je složité ceny dobíjení. Co ukázal průzkum mezi 668 uživateli z celé republiky?