Závodní oddělení Lamborghini Squadra Corse představuje velmi speciální a jedinečné Lamborghini SC18. Jde o vůbec první model v historii značky z městečka Sant’ Agata Bolognese, které postavilo oddělení motorsportu, a které navíc může legálně jezdit po silnici.
Tohle auto je postaveno na základech Lamborghini Aventador, ale dostalo úplně nové prvky aerodynamiky, které se projevují na celkovém vnějším designu. Přední část je inspirována zavodním modelem Huracán GT3 EVO. V tvarech prahů, blatníků a některých dalších částí lze spatřit Huracán Super Trofeo EVO. Aerodynamický balíček zakončuje obrovské karbonové křídlo na víku motorového prostoru, které je (čistě mechanicky) nastavitelné ve třech možných polohách. Mimochodem právě do víka motorového prostoru přibylo 12 větracích otvorů.
Pod kapotou se nenachází nic menšího, než 6,5litrový vidlicový dvanáctiválec s atmosférickým plněním. Jeho výkon je 770 koní při 8500 ot./min a maximum točivého momentu reprezentuje hodnota 720 Nm (při 6750 ot./min). Řazení obstarává vylepšená sedmistupňová převodovka a pohon zajišťují všechna čtyři kola. Světlá výška auta je jen 109 mm, přední kola mají průměr 20″, ta zadní dokonce 21″ a obouvají pneumatiky Pirelli P Zero Corsa.
Karoserie a některé části auta jsou vyrobeny z moderních superlehkých materiálů, tak aby byla dále vylepšena dynamika, ale hlavně ovladatelnost automobilu. Hlavní roli na konstrukci karoserie hraje karbon lakovaný do šedé barvy Grigio Daytona s červenými grafickými motivy. Na palubě nechybí ani profesionální telemetrie, aby mohl řidič pracovat na svém jízdním stylu a svých schopnostech při jízdách na okruhu.
V případě Lamborghini SC18 nejde o žádné designové cvičení nebo snad koncept. Je to auto, které závodní oddělení značky připravilo pro konkrétního zákazníka. Jeho jméno ale nezveřejnila.