U příležitosti evropské premiéry vozu Peugeot Inception Concept v Paříži, který představuje vizi budoucnosti značky, se Peugeot rozhodl spojit své síly s francouzským designérem Emericem Tchatchouou, zakladatelem značky 3.PARADISE. Tato spolupráce je příběhem společných inspirací a společného optimistického pohledu na budoucnost.
Peugeot takto zahajuje sérii spolupráce s pozoruhodnými umělci nové generace. Další pokračování se uskuteční na Milánském týdnu designu (Milan Design Week 2023) od 18. do 23. dubna 2023.
- ALLURE: Peugeot Inception Concept, zdroj inspirace
- EMOTION: Dva jedinečné objekty v evropské premiéře
- EXCELLENCE: Společné know-how nadšených designérů
Mezinárodní slogan značky „The world is better with allure” vyjadřuje ideu, že budoucnost je třeba si představovat stylově, kreativně a ambiciózně, s přístupem zaměřeným na člověka. Právě tuto optimistickou vizi budoucnosti vyjadřuje Peugeot Inception Concept. Tento koncepční vůz je ztělesněním avantgardní přitažlivosti šelmy, nevídaných pocitů z jízdy a 100% elektrické technologie, která kombinuje výkon a efektivitu.
Peugeot Inception Concept byl ve světové premiéře představen 5. ledna 2023 na veletrhu CES v Las Vegas, poté byl 23. a 24. března vystaven v Paříži. U příležitosti této evropské premiéry vstupuje Peugeot do nové éry a představuje svou vizi budoucnosti automobilu.
Peugeot Inception Concept symbolizuje zásadní proměnu značky:
- Peugeot i-Cockpit nové generace využívá technologii „steer-by-wire“ a místo volantu používá ovládání Hypersquare,
- Kabina nabízí cestujícím nový zážitek z jízdy,
- Design nové generace elektrických vozů Peugeot, která přijde do roku 2026 a bude založena na vlastní elektrické platformě „BEV-by-design“,
- Nové metody pro snížení uhlíkové stopy a dosažení cíle Carbon Net Zero do roku 2038.
Nová spolupráce s mladým designérem
Během prezentace vozu Peugeot Inception Concept v Paříži oznámil Peugeot spolupráci s mladým talentovaným francouzským designérem Emericem Tchatchouou, zakladatelem značky 3.PARADISE.
Emeric Tchatchoua se nechal inspirovat koncepčním vozem a vytvořil unikátní módní výtvor – bundu, která využívá optickou iluzi díky motivu vytvořeného 3D tiskem měnícím barvu v závislosti na úhlu pohledu. Z hlediska světa módy se jedná o vysoce pokrokový technologický počin.
Bunda odkazuje na design interiéru vozu Peugeot Inception Concept a využívá stejnou 3D technologii u materiálu, který se nachází i na podlaze vozu. Materiál vyrobený 3D tiskem je revoluční, efektivní a recyklovatelný, vyrobený ve spolupráci se společností Stratasys.
Tento exkluzivní módní výtvor je výsledkem setkání dvou kreativních, vizionářských značek, které sdílejí společné hodnoty, kterými jsou půvab, emoce, dokonalost, optimismus, svoboda a humanismus.
Tato spolupráce potvrzuje touhu značky Peugeot učinit z designu a kreativity pilíř své budoucí vize automobilu.
Linda JACKSON, generální ředitelka značky Peugeot: „Jsem potěšena, že Peugeot zahajuje sérii kreativní spolupráce s Emericem Tchatchouou, který se založením značky 3.PARADIS před 10 lety etabloval jako jeden z nejslibnějších mladých talentů ve světě módy. Jeho přístup k inovacím, který do centra tvorby staví emoce a lidský prvek, dokonale souzní s hodnotami značky Peugeot.“
Matthias HOSSANN, šéfdesignér značky Peugeot: „Práce Emerica Tchatchoua pro značku 3.PARADIS, pro kterou jsou důležité pojmy jako svoboda, naděje a jednota, odráží jeho touhu pozitivně ovlivňovat společnost. Jeho návrh souzní s filozofií vozu Peugeot Inception Concept, jehož způsob prezentace materiálů prostřednictvím světla vyjadřuje stejné hodnoty. Tato spolupráce je příběhem úžasného setkání.“
Emeric TCHATCHOUA, zakladatel značky 3.PARADISE: „Již během prvního rozhovoru s týmy Peugeot jsem okamžitě viděl, že máme mnoho společných bodů, například využití designu k pozitivnímu ovlivnění světa kolem nás a také touha přinášet svobodu. Je mi ctí a velkou výsadou, že mohu spolupracovat se značkou Peugeot a jejím skvělým týmem na šíření našeho společného poselství a hodnot.“