Hyundai Motor slaví na 88. mezinárodním autosalonu v Ženevě světové premiéry zcela nového elektromobilu Kona Electric, nové generace modelu Santa Fe a studie „Le Fil Rouge“. Další významnou událostí v expozici značky Hyundai na autosalonu v Ženevě je evropský debut zcela nového modelu Hyundai NEXO, prvního specializovaného SUV na světě s pohonem na vodík. Stánek značky Hyundai na ženevském autosalonu 2018 je magnetem pro fanoušky automobilů i designu také díky technice síťově propojeného automobilu v kombinaci s futuristickým designem studie „Le Fil Rouge“. Hyundai navíc představuje inteligentní individualizovatelný interiér s připojením k internetu věcí, který ukazuje možnosti propojení mezi umělou inteligencí, internetem věcí a detekcí zatížení řidiče stresem.
„Hyundai Motor na letošním ženevském autosalonu přesvědčivým a univerzálně holistickým způsobem prezentuje budoucnost mobility na příkladu vlastních inovativních řešení a využívání nejmodernější techniky,“ říká Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident pro marketing a produkt ve společnosti Hyundai Motor Europe. „Představením interiéru napojeného na internet věcí, studie ‚Le Fil Rouge‘ a čtyř inovativních modelů, zaměřených na ekologickou mobilitu, stejně jako mimořádně přesvědčivých modelových řad, dokazujeme, že bereme jízdu s nulovými emisemi a síťově propojenou mobilitu opravdu vážně.“
Tři novinky na jednom místě: úspěšná symbióza ekologické mobility a karoserie SUV
Zcela nový Hyundai NEXO je první speciální SUV s pohonem na vodík, který ztělesňuje ambiciózního a inovativního ducha značky Hyundai v oblasti alternativních pohonů. Se zcela novým modelem Kona Electric představuje Hyundai první malé SUV na světě s výhradně elektrickým pohonem. Elektromobil nabízí zákazníkům praktičnost pro každodenní provoz, a je tedy vhodný pro roli prvního automobilu v domácnosti. Kona Electric s výkonem 204 koní, dojezdem až 482 km a velkorysým vnitřním prostorem karoserie SUV vychází vstříc životnímu stylu moderních městských zákazníků.
Se zcela novým modelem NEXO, prvním SUV s pohonem na vodík, upevňuje Hyundai své vedoucí postavení v oblasti elektromobilů napájených palivovými články. Hyundai navíc kombinuje čistou mobilitu s nejmodernějšími funkcemi autonomní jízdy a chytrými vyspělými asistenčními systémy. „Future Utility Vehicle made by Hyundai“ kombinuje nejvyspělejší techniku pro ekologické automobily a nejdelší dojezd ve své třídě, 800 km (v kombinovaném režimu podle aktuální metodiky EU), s praktičností SUV. Nová generace vozidla s palivovými články ukazuje, jak může v budoucnosti vypadat cestování automobilem, a již dnes umožní zákazníkům využívat inovativní komfortní funkce, jako je dálkové parkování, rozšířené sledování slepého úhlu a funkce autonomní jízdy.
Nejnovější Hyundai Santa Fe je charakterizován nepřehlédnutelným vzhledem se sportovními liniemi a protaženými proporcemi. Příď přichází se zvětšenou kaskádovitou maskou chladiče. Rodinnou identitu SUV značky Hyundai doplňují duálně uspořádané světlomety. Čtvrtá generace modelu Santa Fe zpřístupňuje vyspělou techniku v podobě nejmodernějších prvků aktivní bezpečnosti a asistenčních systémů Hyundai SmartSense ještě širšímu okruhu zákazníků. Hyundai Motor na ženevském autosalonu 2018 také oznámil svůj plán uvést novou generaci modelu Santa Fe na trh rovněž v hybridních verzích s možností vnějšího nabíjení i bez ní.
Vizionářská budoucnost mobility: koncepční vůz „Le Fil Rouge“ a interiér napojený na internet věcí
Design je důvodem číslo jedna, proč si zákazníci vybírají automobily značky Hyundai. Hyundai proto nepřetržitě pracuje na své budoucí designérské identitě. Studie „Le Fil Rouge“ reprezentuje nové směřování designu značky Hyundai s motivem „smyslného sportovního stylu“. Hyundai debutem studie v Ženevě pokládá základy, které ovlivní design všech budoucích sériově vyráběných modelů a které reprezentují nový postoj značky Hyundai v oblasti designu. Mise designu je dosaženo harmonizací čtyř základních prvků designu: proporcí, architektury, stylu a techniky. Hyundai bude na základě tohoto konceptu minimalizovat hranice mezi tvarem a funkcí. Cílem je vytvořit jednotné estetické pojítko napříč budoucí produktovou řadou.
Hyundai Motor v Ženevě vystavuje také inteligentní individualizovatelný interiér, využívající různé nejmodernější technologie, jako je internet věcí nebo hlasové ovládání s umělou inteligencí. Návštěvníkům autosalonu tím umožňuje hlubší porozumění budoucí technice síťově propojených automobilů společnosti Hyundai Motor. Interiér nabídne širokou škálu nových možností pro hlasové ovládání včetně funkce propojení automobilu s domácností prostřednictvím internetu věcí, která rozšiřuje dosah hlasového ovládání řidičem až do domácnosti. Díky propojení automobilové techniky s vybavením domácnosti zákazníka je možné ovládat domácí spotřebiče hlasovými povely z vozidla. Inteligentní individualizovatelný interiér navíc zahrnuje funkci Hyundai pro udržování dobré kondice, která detekuje úroveň zatížení řidiče stresem pomocí senzorů v sedadle a volantu. Nastane-li stresová situace, pustí systém uklidňující hudbu a ztlumí osvětlení interiéru.
Speciální edice GO! oslavují vášeň pro fotbal
Na ženevském autosalonu jsou vystaveny speciální edice modelů Hyundai i10, i20, i30 a Tucson, jejichž společným mottem je GO! Všechny modely nové speciální edice GO! jsou vystaveny v exkluzivní barvě karoserie modrá Champion na počest mistrovství světa ve fotbale, které se uskuteční letos v létě. Hyundai je znovu oficiálním partnerem světového turnaje, který se koná tentokrát v Rusku. Vozy speciální edice GO! se od standardních verzí vizuálně odlišují také tmavě tónovanými skly oken, leskle černými vnějšími zpětnými zrcátky a koly z lehké slitiny. Modely speciální edice GO! jsou pro zákazníky mimořádně výhodné a nabízejí jedinečné stylistické prvky s individuálním charakterem.
Prezentace řešení značky Hyundai pro budoucí mobilitu
Hyundai Motor představuje na ženevském autosalonu 2018 další řešení v oblasti mobility, která usnadní lidem život. Hyundai reaguje na požadavky zákazníků světovými premiérami zcela nového elektromobilu Kona Electric, nové generace modelu Santa Fe a studie „Le Fil Rouge“, představením zcela nového modelu NEXO a interiéru s připojením k internetu věcí. Zároveň tím umožňuje nahlédnout do budoucnosti mobility. Hyundai nabízí díky modernizované produktové řadě ekologických automobilů nejširší výběr druhů pohonu v automobilovém průmyslu. Hyundai Motor během dnů pro veřejnost vystaví rovněž modelovou řadu i30 včetně sportovní verze i30 N a kompletní rodinu modelů IONIQ.
Záznam z tiskové konference:
[fbvideo link=“https://www.facebook.com/Hyundaiworldwide/videos/10155686898038778/“ width=“640″ height=“400″ onlyvideo=“1″]