Hyundai představuje v hale 1 na pařížském autosalonu 2018 své nejnovější produktové portfolio a technologické iniciativy v oblastech „záruky“, „pokroku“ a „sportovních výkonů“. Hvězdami letošní expozice budou světové premiéry zcela nového modelu i30 Fastback N, koncepčního vozu i30 N „N Option“ a produktová řada pro ekologickou mobilitu se zcela novým modelem Kona Electric a NEXO. V rámci konceptu „Hyundai Motor Studio Paris“ je expozice rozdělena do tří odlišných zón, odrážejících evropskou strategii značky Hyundai, založenou na třech hlavních pilířích „záruky“, „pokroku“ a „sportovních výkonů“.
Debut vysokovýkonného modelu i30 Fastback N
Na pařížském autosalonu 2018 slaví světovou premiéru zcela nový i30 Fastback N, který jako druhý vysokovýkonný model značky Hyundai v Evropě kombinuje sofistikovaný a elegantní design s osvědčenou radostí z řízení vozů N. První opravdu ostré pětidveřové kupé v segmentu C přebírá typické vlastnosti úspěšného pětidveřového hatchbacku i30 N a vdechuje je do jedinečné karosářské varianty i30 Fastback ve stylu pětidveřového kupé.
Zcela nový i30 Fastback N minulý týden předvedl svůj vysokovýkonný potenciál v závodě o světový rekord. Profesionální jezdci divize Hyundai Motorsport Gabriele Tarquini a Thierry Neuville jeli s vozem na limitu při nejrychlejší jízdě z Říma do Paříže – trasa totiž vedla mezi dánskými obcemi Rome a Paris. Tarquini v závodě zvítězil o zlomek sekundy časem 8:18.49 min, a stanovil tak světový rekord.
„Naším úspěšným pětidveřovým hatchbackem i30 N jsme začali vytvářet novou, emocionálnější image značky. Nyní činíme další krok v rozšiřování naší řady vysokovýkonných modelů. Hyundai i30 Fastback N je ve své třídě jedinečný jako první opravdu ostré pětidveřové kupé v segmentu C,“ říká Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, odpovědný za marketing a produkt. „Díky mimořádně výkonnému motoru a důkladně optimalizovanému podvozku má nejlepší předpoklady k tomu, aby se stal dalším velmi žádaným modelem z naší řady vysokovýkonných vozů, a navázal tak na úspěchy kompaktního pětidveřového modelu i30 N.“
N Option a N Line rozšiřují možnosti individualizace
Dalším magnetem expozice je odhalení koncepčního vozu Hyundai i30 N „N Option“ ve světové premiéře, který reprezentuje možný výhled na velmi atraktivní možnosti kvalitní individualizace exteriéru a interiéru pro majitele vozů Hyundai. Společně s novou verzí i30 N Line tím bude rozšířena nabídka pro zákazníky, kteří chtějí dodat svým vozům i30 N ještě ostřejší styl i výkony. Hyundai vystavuje také své soutěžní a závodní vozy nejvyšší světové úrovně, i20 Coupe WRC a i30 N TCR.
„Výkony a emocemi našich automobilů v portfoliu N již nyní úspěšně otřásáme postavením konkurentů a v tomto trendu hodláme i nadále pokračovat. Vývoj našich vozidel N je zakotven v motoristickém sportu a naše účast v něm je vyvrcholením aktivit N,“ říká Thomas Schemera, výkonný viceprezident divize vysokovýkonných vozidel a motoristického sportu ve společnosti Hyundai Motor Group. „Nová verze N Line a náš koncepční vůz ‚N Option‘ navíc ilustrují naše pojetí individualizace a umožňují zpřístupňovat produkty N podstatně širšímu publiku.“
Budoucí mobilita: Cesta značky Hyundai k vůdčímu postavení v automobilovém průmyslu
Průkopnického ducha značky Hyundai v oblasti budoucí mobility reprezentuje na pařížském autosalonu produktová řada ekologických vozů, která zahrnuje kromě modelové řady IONIQ také zcela nové modely Kona Electric a NEXO. Hyundai má díky svým progresivním modelům celosvětově nejširší nabídku elektrifikovaných poháněcích ústrojí v automobilovém průmyslu.
Hyundai na nedávném veletrhu IAA Užitkové vozy 2018 v německém Hannoveru oznámil jako první na světě plány, podle nichž uvede na trh elektricky poháněná nákladní vozidla s palivovými články. Hyundai ve spolupráci se společností H2 Energy dodá v letech 2019 až 2023 na švýcarský trh užitkových vozidel 1000 elektricky poháněných nákladních vozidel s palivovými články. Hyundai představením první flotily elektricky poháněných nákladních vozidel s palivovými články na světě ještě více upevní své globální vedoucí postavení v oblasti techniky palivových článků.
„Hyundai se stal během tří let druhou nejprodávanější značkou v prodejích ekologických automobilů v Evropě,“ říká Ki-Sang Lee, senior viceprezident a vedoucí Centra pro vývoj ekologické techniky ve společnosti Hyundai Motor Group. „Intenzivně investujeme do vývoje nových technologií a v budoucnosti chceme naši nabídku v segmentu ekologických vozidel ještě více rozšiřovat. Navíc věříme v budoucnost techniky palivových článků jako významného kroku k mobilitě s nulovými emisemi. Proto rozšiřujeme naše úsilí o budování systému ‚vodíkového‘ pohonu i do segmentu užitkových vozidel. Příkladem jsou naše elektricky poháněná nákladní vozidla s palivovými články, která budou mít předpokládaný dojezd přibližně 400 kilometrů v reálných provozních podmínkách.“
Hyundai NEXO:
Hyndai Kona Electric:
„Le Fil Rouge“: Směr budoucího vývoje designu značky Hyundai
Po svém debutu na letošním autosalonu v Ženevě se koncepční vůz „Le Fil Rouge“ představuje na francouzské půdě. Tato studie je důkazem, že minulé, současné i budoucí designérské styly značky Hyundai spojuje společná nit. Tento koncepční vůz ztělesňuje nejnovější přístupy značky k designu. Motiv „smyslné sportovnosti“ bude ztělesněn ve všech budoucích vozidlech Hyundai, od sedanů až po SUV.
„Koncepční vozy Hyundai jsou velkým příslibem pro naše nové generace automobilů,“ říká Diana Klosterová, vedoucí oddělení barev a materiálů pro vozy Hyundai ve společnosti Hyundai Motor Company. „Studie, které jsme v uplynulých letech představili na nedávných autosalonech, ať to byl i-oniq, FE concept nebo Intrado, vedly k sériově vyráběným modelům – a to konkrétně IONIQ, NEXO a Kona.“