Nenápadnost je to poslední, co by vás při pohledu na tohle BMW M5 Competition napadlo. Zaujme nejen na pohled, ale hlavně tím, co má pod kapotou. Velmi důkladně se na něj podívali v G-Power.
Už sériové BMW M5 Competition pohání motor, který by se rozhodně nedal označit za slabý. Jde o benzinový V8 s objemem 4,4 litru a s přeplňováním dvěma turbodmychadly. Na všechna čtyři kola posílá přes 8stupňový automat 460 kW/625 koní a točivý moment 750 Nm. Není vám to dost? Pak vám v G-Power milerádi pomohou, nabídnou vám úpravu s názvem G5M Hurricane RS. A že se pak z BMW M5 Competition stane opravdový hurikán, tomu věřte.
Vždyť německý tuner hodnoty zvýší na 820 koní a 1000 Nm, tedy stejně jako před nedávnem u BMW M8 Competition Cabrio. I díky tomu kleslo zrychlení z 0 na 100 km/h ze sériových 3,3 sekundy na pouhých 2,5 sekundy! Maximální rychlost naopak vzrostla až na 350 km/h. Mimochodem maximálka je elektronicky omezená, zejména kvůli pneumatikám.
AC Schnitzer poladil BMW M5 Competition. Je opravdu brutální
Nejde jen o obyčejný chiptuning, ale také o hardwarové úpravy. Větší jsou obě turbodmychadla, přepracovaný je kompletní výfuk, který nyní nabízí lepší průchodnost (za příplatek může být i titanový) a jeho koncovky mají průměr nemalých 100 mm. Úpravce samozřejmě přidává i další nové díly motoru.
Z hlediska designu nejvíce vynikne oranžová karoserie, která je dílem přelepu fólií. Doplňuje ji karbonová kapota, která se jako karbonová jen netváří, ale opravdu karbonová je. I kapota dostala jiný tvar než ta sériová, má nasávací otvory pro přívod čerstvého vzduchu k motoru. Vyměněna byla také kola, tuner na auto nasadil 21″ kované disky vlastní výroby, obuté do pneumatik Michelin.