Jedním z poznávacích znaků ostrého Chevroletu Corvette Z06, který by měl být oficiálně uveden už v blízké době, je čtveřice koncovek výfuku umístěných uprostřed zadní části auta. Jenomže automobilka testuje i vozy, které sice stále mají čtveřici koncovek, ty jsou ale umístěné po dvou v rozích. Důvod je zřejmě prostý. Jde o exportní kusy, které jsou určeny pro evropské nebo australské trhy. A ty, bohužel pro budoucí majitele, musí být trochu omezené.
Obě verze auta bude pohánět 5,5litorvý osmiválec. Verze, které budou mít koncovky uprostřed, by měly být naladěny na 680 koní. Ovšem exportní auta, která budou mít výfuky po stranách, nejspíš nabídnou asi „jen“ 650 koní. A k tomu samozřejmě i utlumenější zvuk.
Důvodem je nutnost instalace filtrů pevných částic, které jsou v Evropě, ale i na některých dalších trzích povinné. Oproti tomu v Americe jsou zatím dobrovolné. Podle dostupných informací se automobilka ale i tak snaží o to, aby tyto verze zněly pokud možno co nejlépe. Zajímavé ale bude sledovat, co tato změna udělá třeba se zrychlením.
Corvette Z06 podle automobilky umí z 0 na 100 km/h vystřelit za 2,6 sekundy, ovšem to jsou hodnoty té ostřejší verze. Evropské modely by se pak mohly přiblížit ke standardní C8, ze které Z06 vychází. A tak zrychlení z klidu na 100 km/h zvládne za 2,9 sekundy. Mimochodem, auto má pohon zadních kol a tak, ať už ta hodnota bude jakákoliv, je potřeba říct, že jsou to zatraceně dobré hodnoty.