Kolik ještě? Kolik nehod se musí stát, aby si majitelé Tesel opravdu uvědomili, že autopilot, jaký jejich vůz má, je jen nedokonalý bezpečnostní systém? Ostatně, i sama automobilka neustále upozorňuje na to, že ačkoliv tomu říkala „autopilot“, nejde o samořiditelný systém. Ale je to marné.
Stále se najde řada lidí, která si myslí, že automobilka lže a systém určitě vše zvládne. Nedávno jsme vám jednoho takového ukazovali. Ten si v autě za jízdy ustlal a nejhorší na tom je, že to bylo skoro ještě dítě a vše natáčela jeho matka.
A další takový se objevil před pár dny a hodně se prý divil, jak je možné, že k nehodě došlo. Vše prý začalo tím, že přepnul svou Teslu Model Y do režimu autopilot a nevěnoval se řízení. A pak prostě přišla rána. Tesla nabourala do zaparkovaného SUV a to tak moc, že zůstala zaklíněná pod ním. Výsledek je vlastně dost postapokalypticky vyhlížející skulptura. Naštěstí se ale nikomu nestalo nic vážného.
Řidič na místě tvrdil, že nechápe, jak se to stalo. No, my bychom věděli a tušíme, že problém bude právě v tom věnování se řízení. A navíc to vypadá, že Tesla jela opravdu hodně rychle. Při pomalejším nárazu by se pod to auto nejspíš takto nezapasovala. Je patrné, že má úplně zničenou celou přední část, včetně čelního okna a nejspíš i střechy. SUV je na tom také špatně, jen v zadní části. Ať už jel jakkoliv rychle, ve výsledku je stále viníkem nehody právě řidič Tesly, který byl policií už obviněn.