Ford Mustang je relativně novým modelem a jedním z prvních, který byl vyvíjen a drží se hesla „One Ford“. Strategie Fordu, která má za úkol sjednotit portfolio evropské i zámořské automobilky, je pro milovníky vozů důležitá právě kvůli novému Mustangu. Jedná se o první model této řady, který se do Evropy oficiálně dováží.
Podle prvních zpráv a ohlasů kolegů, kteří s ním už jezdili, se jedná o velmi povedený vůz. Vzhledem k přihlédnutí k evropskému trhu nabízí až překvapivé jízdní vlastnosti (jako první Mustang má nezávislé zavěšení zadní nápravy) a to vše navíc za bezkonkurenční cenu. Má tedy smysl povedený základ nějak upravovat?
Tvůrci tohoto vozu se o to pokusili a výsledek nevypadá vůbec špatně. Za projektem stojí známý výrobce litých a kovaných kol ADV.1 Wheels, který použil upravený Mustang pro prezentaci dvoudílných 20″ disků ADV005 MV2 CS Series. Zbytek vozu je záměrně téměř standardní, aby neodtahoval pozornost. Jedinou změnou je výrazný splitter pod předním nárazníkem a decentní zadní spoiler. Mustang GT, který opouští fabriku, nabídne díky atmosférickému pětilitrovému osmiválci výkon 421 koní a točivý moment 530 Nm. Po otevření kapoty ale zjistíte, že tady je něco jinak.
Nejvýraznější a na první pohled patrnou změnu představuje 2,9litrový kompresor Whipple, jemuž sekunduje úpravené sání, vstřikování i chlazení a nový výfukový systém Corsa Extreme. Výsledkem je pekelných 666 koní (490 kW) a maximální točivý moment o hodnotě 690 Nm. To všechno posílá na zadní kola manuální převodovka, která se dočkala lepší spojky. Poslední provedenou úpravou byla implementace stavitelného podvozku a tužšího odpružení.