Petr Fulín se po loňském zisku třetího mistrovského titulu v ETCC rozhodl bojovat v evropských závodech šapionátu TCR a odstartuje s novým vozem CUPRA TCR. Jeden z nejlepších českých okruhových jezdců současnosti bude již čtvrtou sezonu v řadě bojovat o vavříny na evropských okruzích za podpory českého importéra značky SEAT.
„Mám velkou radost, že po třech velmi úspěšných sezonách můžeme s Petrem Fulínem pokračovat v propagaci nejsportovnějších cestovních vozů na trhu a nově představit závodní vůz CUPRA TCR,“ říká Aleš Novák, ředitel divize SEAT společnosti Porsche Česká republika. „Stejně jako loni se mohou čeští fanoušci i letos těšit na skvělé okruhové závody, protože německý seriál TCR Germany zavítá koncem dubna do Mostu a na startu tohoto závodu nebude chybět ani vůz CUPRA TCR s Petrem Fulínem za volantem.“
CUPRA TCR a talentovaný jezdec se představí v evropských závodech tří šampionátů TCR. Za volant závodního vozu CUPRA TCR bude v sezoně 2018 usedat Petr Fulín v barvách týmu FULLINRACE ACADEMY.
„Je skvělé mít možnost startovat se zcela novým vozem CUPRA TCR. V letošním projektu chceme představit novinku CUPRA TCR v širším spektru evropských závodů TCR. Již za měsíc, ve dnech 13. až 15. dubna, vstoupíme do letošní sezony na německém okruhu Oschersleben v rámci německého mistrovství TCR Germany. O dva týdny později, 28. až 29. dubna, se pod hlavičkou seriálu TCR Germany představíme českým fanouškům na Autodromu Most. V našich společných plánech nechybí účast ve světovém poháru FIA WTCR, čekáme na potvrzení startu na Nürnburgringu, kdy ve dnech 10. až 12. května plánujeme poměřit síly se světovou konkurencí. Na podzim, 21. října, uzavřeme letošní sezonu účastí ve finálovém závodě seriálu TCR Europe v domovské Barceloně,“ dodává Petr Fulín.
Vůz CUPRA TCR má pod kapotou přeplňovaný dvoulitrový motor 2.0 TSI o výkonu
257 kW/350 koní. Nejvyšší točivý moment 420 Nm je k dispozici od 2500 do 5500 otáček motoru za minutu. Hnací síla je přenášena na přední kola prostřednictvím šestistupňové sekvenční převodovky a samosvorného diferenciálu. Náročným požadavkům okruhových závodů je podřízen vyspělý soubor aerodynamických prvků, účinné chlazení, optimalizovaná výfuková soustava, výkonná brzdová soustava s kotoučovými brzdami vpředu o průměru 378 mm a vyspělý podvozek s nastavitelnou charakteristikou odpružení i geometrií.