Vozy Citroën C4 Picasso a Grand C4 Picasso, které byly uvedeny na trh v roce 2013 a na podzim 2016 prošly faceliftem, potvrzují svůj úspěch, neboť dosáhly hranice půl milionů vozů prodaných po celém světě.
Citroën C4 Picasso zaznamenal skutečný obchodní úspěch, půlmilionovou hranici překročil za pouhé čtyři roky.
Model byl uveden na trh v červnu 2013 v pětimístné verzi, v září 2013 následovala verze sedmimístná (Grand C4 Picasso). V roce 2016 byly oba modely modernizovány, přibyla jim zejména nová technologická výbava: nový dotykový displej, navigační systém 3D s hlasovým ovládáním, víko zavazadlového prostoru s bezdotykovým ovládáním, systém rozpoznávání dopravních značek omezujících rychlost, adaptivní tempomat s funkcí Stop atd.
Díky těmto přednostem zůstává model C4 Picasso referencí ve světě MPV nabízející nejlepší syntézu ve svém segmentu. Je opravdovým zástupcem programu „Citroën Advanced Comfort“, neboť v sobě spojuje prostornost, modularitu a komfort pro větší pohodu celé posádky (panoramatické čelní sklo, samostatná zadní sedadla, sedadlo spolujezdce vepředu s opěrkou nohou atd.). Citroën C4 Picasso se vyznačuje také svými dynamickými vlastnostmi, které zajišťují úsporné a současně výkonné motory (dieselový BlueHDi a benzínový PureTech) a automatická převodovka poslední generace (EAT6).
Citroën C4 Picasso každoročně potvrzuje svou atraktivnost, jak ukazují zejména tato fakta:
- 3 hlavní trhy: Francie (č.1), Španělsko (č. 2) a Velká Británie (č. 3)
- více než 80 % prodaných vozů je v nejbohatší výbavě (Feel a Shine)
- téměř 45 % prodaných vozů je vybaveno automatickou převodovkou EAT6
Několik čísel pro Českou republiku:
- 94% prodejů v dieselu
- 66% prodejů v nejvyšší výbavě
- 35% vozů je vybaveno automatickou převodovkou EAT6