Jakkoliv je to nevyhnutelné, představa čistě elektrické verze ikony v podobě Porsche 911 je poněkud zvláštní. Sama automobilka dělá vše pro to, aby se taková 911 hned tak nemusela ukázat, ale sama moc dobře ví, že dříve či později to přijde. Ještě než k tomu ale dojde, uvede Porsche 911 s plug-in hybridním ústrojím. A slibuje, že to udělá vše pro to, aby vůz nebyl zbytečně moc těžký a zachoval si své jedinečné jízdní vlastnosti.
Plug-in hybridní verze modelu 911 dorazí nejspíš v roce 2025. Naznačil to Frank Moser, viceprezidentem pro modelové řady 911 a 718, podle kterého bude hybrid dostatečně výkonný. Podle něj by měl dorazit za dva roky, tedy opravdu v roce 2025. Michael Steiner, člen představenstva Porsche pro vývoj pak dodal, že automobilka pilně pracuje hlavně na tom, aby výsledná hybridní 911 nebyla zbytečně těžká, což je bolístka většiny hybridů a elektromobilů.
Slova o roce 2025 by znamenala, že chystaný facelift s označením 992.2 by se měl elektrifikaci vyhnout. Jenomže testovací kusy, které se proháněly třeba i po Nürburgringu nesou řadu znaků, které by elektrifikaci odpovídaly. A navíc už v březnu letošního roku magazín Autocar tvrdil, že chystané GT2 RS bude hybrid a zároveň tak nejvýkonnější 911 všech dob. Platí, že tato zpráva může být a nejspíš i je nepodložená. A že testovací muly s elektrickými registračními značkami jsou určené pro testy elektrifikovaného pohonného ústrojí, které je teprve v plánu.
Bude velmi zajímavé sledovat, jak si Porsche u modelu 911 s elektrifikací poradí. Značka se hodně snažila o zavedení syntetických paliv, která by umožnila nechat spalovací motory při životě, ale nevypadá to s nimi nijak růžově. Na jejich vývoji se sice podílí i skupina Stellantis, ale vývoj je velmi drahý. A protože všechny značky musí investovat do elektromobility, na masivní podporu vývoje nových paliv nejspíš moc nezbývá. Především s přihlédnutím k faktu, že nikdo zatím neví, jak by tato paliva fungovala a jak by se na ně dívala Evropská unie.