Porsche rozšiřuje funkce aplikace „Moje Porsche“. On-line služby této moderní platformy využívá od uvedení na trh v roce 2013 již více než 2 000 uživatelů operačních systémů iOS a Android. Nové funkce aplikace poskytující pokročilou personalizaci a možnost pohodlného a rychlého objednávání na servis jsou určeny majitelům vozů Porsche. Upgrade aplikace je v App Store dostupný již nyní.
„Rozšířením služeb aplikace ‚Moje Porsche‘ reagujeme na pozitivní ohlas ze strany našich klientů. Věříme, že pokročilou personalizaci služeb a rovněž možnost přímého objednání na servis naši zákazníci ocení a naplno využijí,“ říká Mag. Christian Lang, generální ředitel společnosti Porsche Inter Auto CZ.
Aplikace „Moje Porsche“ nyní poskytuje majitelům vozů Porsche využívajícím operační systém Apple nové služby pokročilé personalizace a možnost pohodlného a rychlého objednávání na servis. Uživatel může využít funkce pro vytvoření vlastního účtu, vkládání jednoho nebo více automobilů či vlastních fotek vozu. Pro objednání na servis může vybírat z předvolených úkonů nebo zadat vlastní požadavek, zvolit termín a servisního poradce, který jeho požadavky přijme a zpracuje. Po registraci má nyní uživatel přístup ke speciálním nabídkám, jež budou dostupné pouze jemu a jeho vozu.
Volně dostupnou platformu „Moje Porsche“ je možné snadno a rychle jedním kliknutím nainstalovat do operačních systémů iOS a Android. Aplikace distribuuje push zprávy při zveřejnění novinek či nabídek a zároveň synchronizuje obsah s webem auto.porsche.cz. Jakákoliv změna se automaticky zobrazí na ploše mobilního telefonu či tabletu.