BMW M3 Touring je po dlouhé době opravdu rychlý kombík z dílny divize BMW M. Fanoušci na něj čekali dlouhá léta a BMW nezklamalo. Vypadá parádně a podle prvních testů i skvěle jezdí. Na Severní smyčce okruhu Nürburgring ale BMW testuje decentně zamaskované kombi BMW M3 Touring, což by mohlo prozrazovat příchod ještě ostřejší verze CS.
Auto, které na okruhu fotografové přistihli, sice nemá tu typickou masku chladiče s červenou linkou, kterou má standardní BMW M3 CS, ale má zamaskovaný přední spojler pod nárazníkem ne nepodobný tomu na M3 CS a karbon-keramické brzdy.
BMW M3 Touring je standardně dostupné pouze ve verzi s 510 koňmi, osmistupňovou převodovkou M Steptronic a inteligentním systémem pohonu všech kol M xDrive, u něhož se dá pohon předních kol odpojit a z auta tak lze udělat jen zadokolka. V případě verze CS by tu měl být stejný třílitrový twin-turbo řadový šestiválec (B58), ale jeho výkon by poskočil na 405 kW/550 koní. Inteligentní pohon všech kol zůstane, stejně jako automatická převodovka.
U verzí CS, respektive CSL se kromě zvýšení výkonu a decentní úpravy exteriéru pracuje i s upraveným interiérem, ale také se snížením hmotnosti, jiným naladěním podvozku a stabilizačního systému DSC. Tyto verze také standardně dostávají lepivější pneumatiky.