Škoda Auto dodá státnímu podniku Česká pošta celkem 371 vozů Fabia Style 1,0 TSI. Všechny tyto automobily budou provozovány formou operativního leasingu s dobou pronájmu 3 roky a průměrným ročním nájezdem 25 000 km na jedno vozidlo.
Slavnostní předání prvních 300 vozů Škoda Fabia proběhlo u autorizovaného prodejce vozů Škoda Přerost s Švorc a zúčastnili se ho vedoucí českého zastoupení Škoda Auto Česká republika Jiří Maláček, generální ředitel společnosti Drivalia Lease Czech Republic Martin Brix a Jiří Forman z České pošty.
Česká pošta postupně převezme 371 vozů Škoda Fabia na tříletý operativní leasing
Výběrové řízení, které Česká pošta vyhlásila s cílem doplnit a zmodernizovat svůj vozový park, vyhrála společnost Drivalia Lease. Všechny vozy budou provozovány formou operativního leasingu. Součástí poskytovaných služeb jsou kompletní pojištění včetně pojištění skel a úrazu, nadstandardní asistenční služby, běžná údržba, dodání a výměna sezonních pneumatik, přistavení náhradního vozidla v případě poruchy nebo nehody, pick-up servis i další činnosti spojené s provozem flotily.
„Velmi si tohoto úspěchu vážíme. Naše vozy splnily přísná kritéria výběrového řízení a v následujících 3 letech budou sloužit v náročných podmínkách poštovního provozu. Opět se ukázalo, že vozy značky Škoda jsou vysoce ceněny svými vlastnostmi v podobě nízkých celkových nákladů na provoz, spolehlivostí a dobrým poměrem užitné hodnoty a ceny. I proto slaví úspěchy v mnoha tendrech veřejné správy, státních organizací i soukromých podniků,“ uvedl při slavnostním předání prvních 300 vozů Jiří Maláček, vedoucí českého zastoupení Škoda Auto.
Přednosti vozů Škoda oceňují fleetoví i retailoví zákazníci
Automobily Škoda patří stabilně k nejvýhodnějším vozům na českém trhu z pohledu dopadu na firemní náklady na provoz. Z mnoha nezávislých studií vycházejí s výborným hodnocením poměru mezi pořizovací cenou a užitnou hodnotou. Jejich servisní náklady se v jednotlivých segmentech řadí k těm nejnižším, mezi oceňovanými pozitivy figurují zejména výhodné ceny náhradních dílů a nadprůměrná spolehlivost. Pro firemní zákazníky hraje důležitou roli také zůstatková hodnota, jakožto zásadní ekonomický parametr při kalkulaci obměn vozových parků, kterou si vozy Škoda v rámci svých tříd drží nadprůměrně vysokou.
Je na co navazovat: Škoda Auto uspěla v řadě výběrových řízení
Nejnovější dodávka vozů Škoda pro potřeby České pošty je pokračováním dlouhé a oboustranně prospěšné spolupráce mezi společností Škoda Auto a státními organizacemi v České republice. Mladoboleslavská automobilka již například mnohokrát uspěla v tendrech ministerstva vnitra. Vozy Škoda slouží od roku 1993 Policii ČR a dalším civilním sektorům tohoto resortu. České automobily uspěly i v centrálním výběrovém řízení ministerstva financí pro resorty dopravy, obrany, průmyslu a obchodu, kultury, školství, zdravotnictví, životního prostředí a místního rozvoje.
Už v první větě je patrné plýtvání. Proč někdo pošťákům ze státní firmy povolil auta v plné výbavě? Style je totiž nejvyšší řada výbavy… Operák je pak nejhorší co může firmu potkat. Cena měsíčního pronájmu totiž není jediným nákladem na provoz. Nejvyšší položkou je odhad opotřebení u vraceného auta. Tato částka se může lehce blýžit ceně roční platby za leasing. U tříletého auta nesmí být ani škrábaneček, jinak lepíte jak mourovatí a to si pište že to budou pořádný rakety za opotřebení auto pošťákama….
To je tunel jak prase Rakušan ještě než dostane bodlo tak chtějí kapesné.
25 tisíc km na jedno vozidlo , to je vozový park na dovoz obědů ? Nehledě na to , že je to firma , která údajně němá prašule ? 😅
PROČ se investuje do krachující firmy?
Ještě před restruktualizací České pošty to měly být elektromobily. Že by se něco zvrtlo ?