Být automobilkou a patřit do velkého koncernu má své výhody i nevýhody. V jednom se ale potkávají. V otázce financí. Na jednu stranu může společenství značek být finančně přínosné, když modely, byť patřící různým automobilkám, sdílí techniku nebo díly. Na druhou stranu ale ve chvíli, kdy přijde krize, dotkne se bezvýhradně všech. A o tom už něco ví i značka Bugatti, která patří do koncernu Volkswagen.
Ta v současné době nabízí jediný model, konkrétně superrychlý Chiron. Už před časem ale automobilka avizovala, že má velké plány a chystá zbrusu nový model. Velmi rychle se začalo spekulovat o SUV, což by vlastně ani nebylo překvapením. Vždyť modely typu SUV jsou v současné době extrémně žádané a třeba Lamborghini jeho první SUV, model Urus, dostal z blížících se finančních problémů. Jenomže v případě Bugatti zatím zůstane jen u plánů, protože do jejich realizace hodila vidle koronavirová krize.
Bugatti musí veškeré své plány na nový model odsunout na neurčito, protože koncern do něj teď nemůže investovat finance. A v současné situaci navíc není jisté, jestli by se investice do vývoje a výroby vůbec vrátily, protože krizí jsou zasaženi samozřejmě i velmi bohatí lidé, tedy zákazníci Bugatti. Stephan Winkelmann, šéf Bugatti pro Automotive News Europe řekl: „Prozatím musíme otázku nového modelu odložit. Vzhledem k převládajícím ekonomickým podmínkám je naší nejvyšší prioritou likvidita.“
Je to ale nejspíš jen na čas. Bugatti mělo v plánu nabídnout o něco levnější vůz než standardně a navíc mělo jít o model, který by měl plně funkční zadní sedadla. Nikdo z Bugatti ale nepotvrdil ani nevyvrátil, že by mělo jít o SUV.