Odlišit se chtějí mladí s čerstvým řidičákem, ale často i zkušení řidiči. I proto je po světě tolik společností, které úpravy anebo díly na úpravy automobilů nabízejí. A je jedno, jestli máte stařičký bavorák anebo naopak nejnovější Rolls-Royce. A právě pro nový Rolls-Royce Ghost nabízí úpravu i Brabus.
Brabus 700 – Rolls-Royce Ghost Extended, jak se upravený Rolls-Royce Ghost Series II s prodlouženým rozvorem jmenuje, dostal úpravy vzhledu, ale i techniky, tedy včetně navýšení výkonu motoru. A u toho začneme. Pod kapotou luxusního sedanu je 6,7litrový motor V12 s dvojicí turbodmychadel. Jeho sériový výkon je 420 kW/571 koní a točivý moment 850 Nm. Po úpravě jsou ale hodnoty 517 kW/700 koní a točivý moment vrcholí 950 Nm. Díky tomu je kratší sprint z 0 na 100 km/h, který je otázkou jen 4,6 sekundy. Maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h.
Designové úpravy jsou poměrně decentní. Dostala několik karbonových doplňků: přední spojler pod nárazník, kryty kolem maska chladiče, spojler na víko kufru či difuzor do zadního nárazníku, z něhož vykukuje čtveřice koncovek nerezového výfuku s aktivní klapkou. Původní chromované díly na karoserii jsou nyní tmavší, Brabus je upravil na vlastní barvu s názvem „Brabus Shadow Chrome“. A konečně na D-sloupky přidal i decentní logo Brabus Masterpiece.
Nová jsou také kola. Původní kola byla vyměněna za 22“ kované disky Brabus Monoblock M Platinum Edition, které do podběhů zapadly skvěle i díky sníženému podvozku. Ten je sériový vzduchový, ale Brabus mu upravil software.
Zásadní proměnou prošla i kabina. Ta dostala interiér v barvě „porcelánu“. Sedadla, dveře i palubní deska jsou očalouněny kůží se speciálním dekorem a prošívání je kontrastní černou nití. Ani tady nechybí karbonové dekory.
Cena není úplně lidová. Brabus ji stanovil na 545 539 eur bez daně, což je v přepočtu podle ČNB necelých 13,5 milionu korun.