rolls-royce-ghost-spofec-novitec-tuning- (1)

Spofec se podíval na zoubek novému Rolls-Royce Ghost. Jeho úprava je decentní a vkusná

Autor: Pavel Srp - Zdroj a foto: Novitec - 4. 9. 2021


Rolls-Royce navrhuje po designové stránce své modely čistě, nedává jim žádnou extravaganci. Jsou tady ale zákazníci, kteří by naopak nápadnější vzhled uvítali a pro ty tady jsou různí úpravci. Jedním z nich je i Novitec, respektive jeho divize Spofec, ale úprava, kterou na novém modelu Ghost provedli, je poměrně decentní.

Druhá generace modelu Rolls-Royce Ghost je standardně zcela hladká, prostá jakýchkoliv designových kudrlinek, ale Spofec ji trochu přepracoval. Upravil přední nárazník, změnil přední blatníky, do nichž zapracoval větrací otvory, vyměnil prahy a přepracoval zadní nárazník. Třešinkou na dortu je pak decentní spojler na víku zavazadelníku. Jak možná tušíte, nejde o jen tak nějaké díly, ale vše je vyrobeno z karbonu.

Přečtěte si také:  Když je břitva málo ostrá... Novitec upravil Lamborghini Huracán STO

Sériová kola na autě nemohla zůstat, vyměněna byla za 22″ kované disky Vossen SP2. Do blatníků teď skvěle padnou i kvůli upravenému software řídící jednotky vzduchového podvozku Spofec Can-Tronic.Ten totiž světlou výšku snížil o 40 mm. Takto nízký je Ghost jen v nižších rychlostech, od 140 km/h výš se automaticky vrací do své původní výšky nastavené od výrobce.

Upraven byl také interiér, jemuž u tohoto konkrétního kusu dominuje černá barva doplněná o kontrastní oranžovou. Tu najdeme nejen na švech sedadel i palubní desky, ale také na obložení interiéru a podobně. Pokud se ale vám líbí třeba zelená a žlutá nebo fialová a hnědá, není problém. Fantazii se totiž meze nekladou.

Přečtěte si také:  Policisté si posvítili na tuningový sraz. Rozdali pokuty za několik desítek tisíc korun

Sériový nezůstal ani motor. Ve standardu Rolls-Royce Ghost pohání 6,75litrový motor V12 twin-turbo s 571 koňmi (420 kW) a 850 Nm. Úpravou řídící jednotky a výměnou výfukového potrubí za nerezové výkon povyrostl na 685 koní (504 kW) a vrchol točivého momentu je 985 Nm. Spofec uvádí, že upravený vůz je při sprintu z místa na stovku o 0,3 sekundy rychlejší a zvládne to za 4,5 sekundy. Maximální rychlost je beze změny, zůstává elektronicky omezených 250 km/h.

Štítky: , , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Přejít na začátek