Dnes už prakticky neexistuje auto, které by před svým uvedením na trh neprošlo nárazovými testy. Takovým standardem už se stal i plný počet hvězdiček, které jsou výsledkem takového testu, ale i tak se stále najdou auta, která v dnešní době testy s plným počtem neprojdou.
Prodávat se sice mohou, ale zákazníci jsou dobře informováni a aktivně se zajímají o to, za jaké auto mají utratit peníze a v jakém budou vozit svou rodinu, takže to, které v testech dosáhne co nejlepšího výsledku se ve finále opravdu může prodávat lépe než to, které si během testů tak dobře nevedlo.
Ačkoliv testy, jejichž průběh vám také čas od času ukazujeme, jsou často sestříhány do krátkého videa, jejich realizace zabere mnoho hodin náročné práce pro několik desítek lidí. Jen samotné usazování figurín je dlouhá práce. Nastavení samotného auta a jeho techniky je na tom velmi podobně.
A ani samotným nárazem to nekončí. Po něm je totiž potřeba vyhodnocovat velkou spoustu dat a výsledků, ze kterých právě vznikne to nám dobře známé ohodnocení.