Jak dnes zaujmout v reklamě? Musí to být neskutečně chytlavé, vtipné, blbé anebo naopak působivé či dokonce geniální. BMW se rozhodlo propagovat nové BMW M2 Competition nápaditě a vtipně. Namontovali na něj laser a poslali ho ničit balónky.
Tohle BMW jistě bude velmi zábavným autem pro nadšené řidiče, vždyť auto dostalo motor z větší BMW M3/M4 s dvěma turbodmychadly a výkon 410 koní. To je o nezanedbatelných 40 koní více než má M2.
A protože je tohle nejmenší a nejobratnější emko v nabídce, připravila si mnichovská značka v reklamě pro jeho řidiče velmi zajímavý úkol. Na auto mu namontovala laser a poslala ho na trať s balónky. Úkolem bylo prasknout jich logicky co nejvíce a překonat rekord, který je 63 balóků za minut. Povedlo se?
Povedlo, BMW M2 Competition jich zvládlo 79.