Majitelé Jaguaru E-type se mohou radovat. Oddělení Jaguar Classic začíná nabízet nové originální díly
Jaguar Classic nabízí nové originální díly pro E-type, včetně rámů, panelů a prahů – pro dokonalou opravu, kompatibilitu a dlouhou životnost.
Jaguar Classic nabízí nové originální díly pro E-type, včetně rámů, panelů a prahů – pro dokonalou opravu, kompatibilitu a dlouhou životnost.
Nová americká cla na dovoz automobilů způsobují vcelku velké problémy. Velmi výrazně padají akcie firem a Američané přijdou o některá auta. Pětadvacetiprocentní clo na dovoz automobilů z Evropy způsobilo pořádné problémy. Už tři významní evropští výrobci aut – Audi, Jaguar Land Rover, Lotus a Volkswagen – dočasně pozastavili dovoz svých aut na americký trh. Volkswagen
Jaguar je aktuálně tak trochu v kómatu. Nebo možná dokonce ve stavu klinické smrti. Britská automobilka zastavila prodej všech svých aut, navíc žádné nové modely nemá. Představila jen koncept Type 00, který má být předzvěstí chystaného nového modelu pro rok 2026. A ten vyvolal rozporuplné reakce. A do toho musí automobilka řešit i staré problémy,
Společnost Jaguar Land Rover dosáhla významného technického průlomu v uzavřeném cyklu recyklace polyuretanové pěny ze svých ojetých vozidel tím, že ji úspěšně znovu začlenila do výroby nových sedadel. Ve spolupráci s inovacemi na poli materiálů MobilityScience společnosti Dow a světovým lídrem v oblasti sedadel pro automobily Adient se jedná o první případ úspěšného využití pěnové
Jaguar Land Rover bude do sedadel používat recyklovanou pěnovou výplň Přečíst celý článek...
Každý rok se hlavně během jara a léta na silnicích objevují veterány a různá historická auta. Některé z nich přejíždějí maximálně ze srazu na sraz, občas na nějaké hromadné výlety a setinové rallye. Jedna taková akce, dokonce asi jedna z nejhezčích na světě, tedy Mille Miglia (1000 mil) se před pár dny jela i v
Poslední Jaguar F-Type, sportovní vůz vyrobený ve výrobním závodě automobilky v Castle Bromwichi, bude zařazen do sbírky Jaguar Heritage – přesně 50 let od chvíle, kdy z výrobní linky sjel poslední Jaguar E-Type. Poslední F-Type je kabriolet s pětilitrovým V8, v zelené barvě Giola, s černou střechou a koženým interiérem Tan Windsor – podobně jako
Jaguar oslavuje 90 let průkopnického designu, výkonu a inovací a přibližuje se k plně elektrické budoucnosti s novou výjimečnou edicí jednoho ze svých nejúspěšnějších vozů – luxusního výkonného SUV F-PACE. 90th Anniversary Edition (dostupná pro všechna provedení s výjimkou F-PACE 400 Sport a SVR), která je vůbec posledním provedením modelu F-PACE, nese decentní označení, doplňky
Veterány klasická auta se dnes počítají jako investice, což zvyšuje jejich ceny. Neplatí to absolutně pro všechny, ale pro exkluzivní kousky ano. Vždyť v TOP 10 prodejů za rok 2023 vyšel ten „nejlevnější“ v přepočtu na 213,5 milionů korun. Za ten nejdražší dal kupec naopak přes 1,1 miliardy korun. Nejdražším autem bylo v loňském roce
Z aut se stalo investiční zboží. Lidé do nich ukládají peníze, protože hodnota za poslední roky poměrně značně roste. Některé veterány a klasická auta se zhodnotila o desítky procent, některá dokonce ještě víc. Nemusí to být ale vyšší desítky let stará auta, na kterých už se dá vydělat, může to být klidně i 15 let
Která auta byste podle Hagerty teď ještě měli koupit, abyste na nich vydělali Přečíst celý článek...
Když se dnes řekne Jaguar, už to nejsou ta luxusní kupé a kabriolety ani reprezentativní limuzíny. Dnes jsou to hlavně SUV. V rámci testu jsme vyzkoušeli to největší z nich s naftovým třílitrovým šestiválcem. A vlastně nejezdí vůbec špatně, ba právě naopak. Nafta, benzin nebo plug-in hybrid Nabídka motorizací je pro největší SUV z nabídky
Oddělení Jaguar Classic oslavuje vítěznou historii ikonického modelu E-type výrobou sedmi exkluzivních párů vozů E-type ZP. Tyto nové sběratelské kousky vzdávají hold prvním vítězstvím automobilů E-type, které byly vyrobeny pod projektovým označením ZP. Lehce upravené závodní vozy slavily svá první vítězství jen několik měsíců po představení legendárního modelu v roce 1961. V každé dvojici E-type
Požár elektromobilu je pro hasiči velkou výzvou a zároveň nebezpečím. Jeho hašení je složitější, delší a vzhledem k tomu, že hoří baterie také nebezpečné. A to i pro široké okolí. A právě u takového požáru v noci na pátek zasahovali pražští hasiči. K požáru došlo v ulici Bělehradská v podzemních garážích jednoho z tamních bytových domů. Tu také museli hasiči