Honda Civic Type R „Ultimate Edition“ oslavuje konec legendárního modelu v Evropě. Vznikne jen 40 kusů
Honda Civic Type R „Ultimate Edition“: limitovaná edice na rozloučenou s legendou, jen 40 kusů pro Evropu. Výkon, styl a sběratelská hodnota.
Honda Civic Type R „Ultimate Edition“: limitovaná edice na rozloučenou s legendou, jen 40 kusů pro Evropu. Výkon, styl a sběratelská hodnota.
Honda slaví 30. výročí modelu CR-V. V rámci oslav ukázala koncept „Dream Pod“ pro celoroční kempování. Ten vychází z prvního plug-in hybridního modelu japonské značky pro Evropu a byl navržen tak, aby přinášel nezapomenutelná dobrodružství i na těch nejodlehlejších místech planety. Speciální koncept Honda CR-V „Dream Pod“ se inspiroval japonskými „mini-hotely“ a nabízí prostor k
Honda představila jedinečný Civic e:HEV s nejstříbrnějším lakem na světě u příležitosti oslav 25 let od uvedení historicky prvního hybridního vozu značky v Evropě, kterým byl v září 1999 model Insight. Společnost Honda u příležitosti svého výročí hybridních technologií aplikovala na Civic e:HEV speciálně vyrobený jedinečný stříbrný lak vytvořený Stuartem Semplem, uznávaným umělcem a odborníkem na barvy. Autor nejstříbrnějšího odstínu na světě,
Lidé, kteří se o auta příliš nezajímají, netuší, jaký poklad skrývá ve svém portfoliu automobilka Honda. Vždycky uměla jít proti proudu, její modely se nikdy nedočkaly – alespoň v Evropě – masového rozšíření, zato velmi často kultovního statusu. A teď je tu nový model Civic. Výhradně hybridní, ale to – na rozdíl od mnohé konkurence,
Honda oslavila 25 let hybridních technologií evropskou premiérou konceptu Prelude a před prvním veřejným představením vozu na Festivalu rychlosti v Goodwoodu 11.–14. července potvrdila, že sériový model se do Evropy vrátí. Koncept byl poprvé představen na loňském veletrhu Japan Mobility Show. Model Prelude nabídne dokonalou kombinaci úchvatných jízdních vlastností a výjimečné účinnosti. Ve stylové a dynamické formě
Snad každá automobilka má v nabídce SUV s benzinovým pohonem. Jen pár z nich je má jako elektromobily nebo jako plug-in hybridy a ještě méně je nabízí jako klasické hybridy, které se nenabíjejí ze zásuvky. Jednou z těch značek, která takový hybrid nabízí, je Honda. Před časem jsme vyzkoušeli menší ZR-V, tentokrát větší CR-V. Umí
Test Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid AWD (2024) Přečíst celý článek...
Manuální převodovky jsou dnes ve sportovních a řidičských autech spíše výjimkou, ustupují automatickým převodovkám. Ty jsou totiž rychlejší, úspornější a vzhledem k čím dál většímu provozu na silnicích i pohodlnější. Stále ale jsou řidičská auta, u kterých si můžete objednat manuál. Pojďme se na 10 z nich podívat. BMW M2 Nejmenší z ostrých eMkových modelů
Honda CR-V už léta patří do kategorie poctivých a spolehlivých aut. Nejinak je tomu u její nejnovější šesté generace, kterou jsme „ochutnali“ ve vrcholné plug-in hybridní variantě. Nabíjecí Honda CR-V vábí na agresivnější a sportovnější vzhled, o nějž se starají zejména širší a otevřenější šestiúhelníkové tvary. Nejnovější model CR-V se nafoukl o 10 mm na
Test Honda CR-V e:PHEV Advance Tech 2WD | plug-in hybrid (2024) Přečíst celý článek...
Když chcete kompaktní SUV, nabízí se opravdu hodně možností. Jednou z nich je i Honda ZR-V. Ta sice nenabízí naftový motor, ale má povedené hybridní pohonné ústrojí, které jí dodává překvapivou dynamiku, ale i příznivou spotřebu paliva a navíc má příjemně nastavený podvozek. Vyzkoušeli jsme ji v testu. Jen jako hybrid Honda ZR-V je auto,
Test Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid e-CVT Sport (2024) Přečíst celý článek...
Společnosti GM a Honda zahájily výrobu systémů vodíkových palivových článků ve svém společném podniku Fuel Cell System Manufacturing LLC (FCSM), který je vůbec prvním velkým výrobním společným podnikem na výrobu palivových článků. Od svého založení v lednu 2017 v Michiganu na základě společné investice ve výši 85 milionů dolarů (99 milionů eur/72,3 milionu liber) přinesl
Společnosti GM a Honda zahájily výrobu systémů vodíkových palivových článků Přečíst celý článek...
Úložných prostor není nikdy dost a zavazadlové prostory nejsou nikdy dost velké. To je prostě fakt. A nejspíš i proto si Honda nechala patentovat hodně zajímavou vychytávku, kterou je speciální úložný prostor v zadním nárazníku. Patent byl podán už v létě loňského roku a začátkem února jej zveřejnil americký Úřad pro patenty a ochranné známky. Patent podrobně
Max Verstappen usedl za volant plně elektrického vozu Honda e:Ny1, aby při setkání před zahájením sezóny 2024 FIA Formule 1 překvapil skupinu mladých začínajících motokárových závodníků. Na rozdíl od monopostu formule 1 Oracle Red Bull Racing RB20 (poháněného hybridním hnacím ústrojím Honda RBPTH002 1,6l V6 Hybrid PU) nabízí model e:Ny1 dojezd až 412 km (WLTP),