O tom, že do Ženevy německý úpravce ABT veze upravené koncernové skvosty jsme si už říkali. V prvé řadě to byla nabroušená Audi RS6-R, následoval Volkswagen Passat a třetím do party je znovu Audi, tentokrát ale model TT.
A i tentokrát je nač se dívat, navíc i svezení s touhle kráskou bude opravdu skvělé. Začneme ale designem, protože ten prošel velkou úpravou. Přední část TT připomíná závodní vůz série DTM, inspiraci si tu vzal přední nárazník. Auto bylo také řádně rozšířeno novými blatníky a nástavci prahů. Vzadu zaujme zcela přepracovaný nárazník. nový difuzor s dvěma dvojicemi koncovek výfuku nesoucí logo ABTu. Stejné logo nesou i kryty zpětných zrcátek vyrobené z karbonu.
Novinkou jsou i použitá kola. Stačí zmínit to, že mají průměr 20 palců a do blatníků zapadjí o něco lépe díky sníženému pdovozku. Je jasné, že tohle prostě špatně vypadat nemůže. A pro případné zájemce pak ještě doplním, že se jmenují ABT FR a obouvají pneumatiky Continental o rozměru 255/30 R20.
A teď k tomu, co vás stejně zajímá asi nejvíce, že? Pod kapotou se z výroby ukrývá benzínový dvoulitr o sériovém výkonu 230 koní. Po zásahu do řídící jednotky a po instalaci kompletního nového výfukového potrubí však výkon povyskočil na 310 koní. Točivý moment se zvýšil z 370 Nm na 440 Nm. S tím už se rozhodně dá pracovat…
Obzvlášť, když se u ABTu myslí i na bezpečnos,t a tak pánové novému TT dali šestipístkové třmeny. Ty už si s nějakým tím stádem rozhodně poradí. ..:)