Představte si, že si tak jedete ve Velké Británii po dálnici a najednou vás ohromnou rychlostí dojede starý Volkswagen T1. Ve zpětném zrcátku vypadá vlastně normálně, ale když mu uhnete a on vás předjede, uvidíte, že vůbec normální není. Pohání ho totiž také 5000koňový tryskový motor.

Původní Volkswagen Bus, tedy „transporter“ první generace (T1), ze kterého stavba vychází, byl vyroben v roce 1958 a byl prodán v USA. Do Velké Británie si ho z Ameriky přivezl Perry Watkins. A to není žádný neznámý člověk, má za sebou více podobně bizarních počinů. Jmenovat můžeme například „Flatmobile“, což je replika Batmobilu vysoká jen 61 centimetrů nebo nejmenší auto na světě Wind Up“, které je velké jako pračka, a nebo auto, které je sestrojeno z jídelního stolu a židlí. Mimochodem všechny tyto projekty mohou běžně jezdit po silnicích, mají technický průkaz i registrační značky. A týká se to i tryskového Volkswagenu, takže historka s dálnicí z úvodu není až tak nereálná. Auto dostalo jméno „Oklahoma Willy“, podle místa odkud si ho Brit přivezl.

Když si Perry auto přivezl, bylo potřeba ho zrenovovat. V Americe převáželo balíky slámy na farmě a dostalo co proto. Renovace nakonec zahrnovala i přestavbu motoru. Ten pochází ze stíhacího letounu BAC 167 Strikemaster z roku 1978, který původně létal ve službách ománského letectva. O pohon na silnicích se ale pochopitelně stará původní vzduchem chlazený čtyřválec.

Všechny úpravy si dělal Perry Watkins sám. Prostě se zavřel ve své garáži v Buckinghamshiru a řezal a svářel a upravoval. Celá renovace ho podle jeho slov vyšla v přepočtu na necelého jeden a půl milionu Kč.