Zbytečně horliví policisté pokutovali Ferrari za miliony

Autor: Anina Russová - 8. 5. 2016


Nejhorší je, když blbec dostane funkci. Na tom se asi shodneme všichni. A když je tím blbcem policista, může to být navíc hodně drahé. Přesvědčili se o tom zaměstnanci společnosti Fiskens, která se specializuje na prodej těch nejdražších a nejexkluzivnějších vozů na světě. Sídlí v samotném centru Londýna a za pár týdnů chystá do prodeje opravdový skvost: Ferrari 512M.

Jde o historicky unikátní závodní speciál, který si podmanil sedmdesátá léta. Automobilka ho postavila hlavně proto, aby konečně porazila Porsche 917 v závodech LeMans. V pár jednotlivých závodech se jim to povedlo, ale na stupních vítězů nakonec nikdy nestála. I tak je ale tohle bestie hodná každého milionu, který za něj Fiskens požadují. Těch milionů je nakonec 350 a za ty dostanete nejen kus historie ve fantastickém, porenovačním stavu, ale hlavně báječný pětilitrový vidlicový dvanáctiválec o výkonu 618 koní a s točivým momentem 544 Nm. To vše přes pětistupňovou manuální převodovku na zadních kolech.

A teď si představte, že tuhle závodní krásku fotíte na ulici před kanceláří, kocháte se těmi tvary a najednou přijede policie. Tak nějak to totiž asi vypadalo v tomto případě. Policisté se prý nechali přemluvit k benevolenci. Vždyť s autem je možné kdykoliv odjet, nikomu nepřekáží a navíc jde jen o pár fotek. Když příslušníci odjeli, vypadalo to, že bude klid. Pak se prý ale během chvíle vrátili a bez jediného slova vypsali blokovou pokutu, kterou bez okolků dali za stěrač. Asi je v tu chvíli ani nenapadlo, že jen ten stěrač má hodnotu jejich ročního platu. Bez jediného slova pak prostě opět odjeli. Pokuta je vypsána na na 122 liber, tedy v přepočtu více než 4 000 Kč. To tedy není zrovna málo, ale ve srovnání s hodnotou auta jde o kapku v oceánu….


TIP: Spočítejte si nejvýhodnější autopojištění

Kalkulačka: povinné ručení a havarijní pojištění


Štítky: , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru