G-Vintage: Mercedes-AMG G 63 4MATIC upravený v Carlex Design

Vypadá jako auto pro naše dědečky, ale je to současný Mercedes-AMG G 63. Upravili ho v Carlex Design

Autor: Radim Plachý - Zdroj a foto: Carlex Design - 16. 9. 2024


V červenci nás úpravce Carlex Design navnadil na chystanou novinku na základech off-roadem Mercedes-Benz třídy G. Projekt dostal jméno G-Vintage a je to parádní a stylové retro Géčko. Teď se tento projekt představuje naživo. A je to vážně paráda!

Polský Carlex Design dokáže z moderního Géčka udělat skutečné automobilové retro umění. Připravil několik kousků, ale ve všech případech vsadil na retro vzhled, který připomíná auta, jimiž jezdili naši prarodiče. Všechna auta mají kola, která připomínají ta z mercedesů SL ze 70. let i legendární „piána“, tedy mercedesy W123. Dodávají celkovému vzhledu ten pravý nádech minulosti, mají ovšem výrazně větší průměr než v minulosti. Jsou to totiž dvacítky.

Carlex připravil víc aut

Poláci neupravili jedno auto, ale udělali jich několik. Exteriér dostal vždy dvoubarevné lakování v kombinaci oranžové, zelené a šedé barvy spodní části, která je ve všech případech kombinovaná se stříbrnou barvou sloupků a střechy.

Karoserii navíc doplňují v minulosti velmi oblíbené chromové doplňky, které najdeme na kolech, na dveřích, na vnějších zpětných zrcátkách, ale třeba i na krytu rezervního kola na zádi. Mimochodem, barva na některých dílech může klamat, protože nárazníky nejsou ve skutečnosti chromované, ale jsou vyrobeny z uhlíkových vláken.

Interiér je také parádní. V Carlex Design přečalounili u prvního auta sedadla, dveřní panely, palubní desku i volant do luxusní bílé kůže a přidali oranžové detaily, aby interiér s exteriérem ladil. U druhého auta je to kombinace tmavě hnědé kůže s oranžovými akcenty a u třetího auta pak jasně tyrkysová kůže všude. Do kufru putovala dřevěná podlaha a dřevo je i na opěradlech zadních sedadel.

Na vrcholném AMG

Jako základ pro všechna tři auta bylo použito to nejlepší, co Mercedes-Benz třídy G nabízí, stojí na verzi G 63 AMG. Technika upravena nebyla. Znamená to tedy čtyřlitrový vidlicový osmiválec s přeplňováním dvěma turbodmychadly. Celkový výkon je 430 kW/585 koní a točivý moment 850 Nm. Sériový Mercedes-AMG G 63 4MATIC dokáže zrychlit na stovku za 4,4 sekundy a maximální rychlost je elektronicky omezena na 220 km/h.


TIP: Spočítejte si nejvýhodnější autopojištění

Kalkulačka: povinné ručení a havarijní pojištění


Štítky: , , , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru