Vozy Hyundai si drží cenu na trhu ojetin

Autor: Pavel Srp - 28. 2. 2014


Vozy Hyundai se řadí k těm, které si tzv. drží cenu. Potvrzují to testy pěti předních evropských konzultačních společností, které se zaměřily na model i10 nové generace. Jeho hodnota bude po třech letech a 30 000 kilometrech vyšší než u většiny vozů téže třídy.

Podle studie CAP se mohou zákazníci ve Velké Británii, kteří se rozhodnou pro novou generaci Hyundai i10, těšit na nejvyšší zůstatkové hodnoty ve své třídě. Po třech letech a 30 000 kilometrech si nový základní model i10 1.0 S zachová 49,8 % své počáteční hodnoty. U ekvivalentního modelu předchozí generace to bylo 38,9 %. Nejlepších zůstatkových hodnot dosahuje konzistentně celá modelová řada. Model 1.0 S s prostřední úrovní výbavy si zachová 50,3 % své původní hodnoty a vrcholný model 1.2 Premium 50,0 %.

Vysoké zůstatkové hodnoty nového Hyundai i10 potvrdil také přední motoristický časopis L’Argus ve Francii. Došel k závěru, že nový model si zachová po třech letech a 30 000 ujetých kilometrech 47,1 % své pořizovací ceny, čímž překonává klíčové konkurenty značek Chevrolet, Citroën, Fiat, Peugeot, Renault a Toyota.

Ve Španělsku zní verdikt společnosti EurotaxGlass’s následovně: nový i10 si udrží 46 % své počáteční hodnoty, čímž se řadí nad většinu modelů v segmentu. Tento ukazatel představuje také výrazné zlepšení oproti předchozímu modelu, který si po stejném období zachoval 40 % své původní ceny.

Deutsche Automobil Treuhand (DAT) v Německu předpovídá, že základní model nové generace i10, 1.0 Classic bude mít po 36 měsících a 30 000 kilometrech stále ještě hodnotu ve výši 48,6 % původní pořizovací ceny a 1.2 Style si po uplynutí stejně dlouhého období udrží dokonce 49,3 %.

Quattroruote, přední analytická agentura v Itálii, předpovídá, že nová generace i10 si ve verzi 1.0 Style uchová až 35,2 % své původní ceny, což je o 6 % víc, než u předchozího modelu.

S novým Hyundai i10 se také pojí nízké pojistné sazby. Instituce Thatcham Research ve Velké Británii zařadila novou generaci i10 s litrovým motorem do třídy 1 s nejnižšími možnými pojistnými sazbami, zatímco německá asociace pojišťoven GDV (Gesamtverband der Deutschen Versicherungswirtschaft) přisoudila nové generaci i10 třídu 12, tedy nižší sazby než u klíčových konkurentů v segmentu A, včetně modelů značek Citroën, Peugeot a Renault.

hyundai-i10-2014-nahled

Tisková zpráva/-PS-

Štítky: , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru