Reklamy na auta jsou poslední dobou čím dál tím víc sterilní. Tvůrci se musejí vyhýbat nebezpečným scénám, zachycujícím radost z řízení, rychlou jízdu nebo cokoliv, co by jen nebezpečí mohlo naznačovat. Tomu se ale rozhodlo vzdorovat Volvo a jeho divize specializující se na nákladní auta.

Ta už o sobě dala vědět. Pamatujete tu výbornou reklamu, kde mezi dvěma jedoucími náklaďáky dělal provaz hollywoodský herec Jean-Claude van Damme? Nějaký čas se nemluvilo o ničem jiném a tak se Volvo rozhodlo, že udělá další reklamu, která rozhodně nezapadne.

Slavný herec v reklamě na bagry od Volva. Větší bizár jste dlouho neviděli

I tentokrát si Volvo Trucks pozvalo režiséra té zmíněné akční reklamy, tedy Andrease Nilssona. A ten se rozhodl, že prostě musí znovu šokovat. A podle nás se mu to rozhodně povedlo. K tomu, aby mohlo Volvo uvést čtveřici nových modelů tahačů, konkrétně FH, FH16, FM a FMX, bylo potřeba je dostat do jednoho záběru. Ale nějaká jízda vedle sebe by nikoho moc nezaujala. Místo toho se je Andreas rozhodl postavit na sebe. A ne jen v počítači, ale i v reálu. A k tomu všemu přidal i šéfa automobilky.

Byl to několikahodinový proces, kdy bylo potřeba všechny ty náklaďáky, od největšího po nejmenší, poskládat jeřábem na sebe tak, aby s nimi bylo možné jet. Fantastická práce a zjevně i nebývalá nosnost nákladních aut Volvo. Nejen, že se ta auta na sobě udržela, (ano, s pořádným jištěním) ale opravdu se celý ten kolos nakonec rozjel. Výsledné video je pak jako finální scéna z nějakého akčního filmu. Úplně vidíme, jak z této sestavy vystoupí Mad Max. 🙂 Volvu patří velká poklona. Tohle se prostě povedlo.