Veterány

Porsche v dalším TOP 5 videu představuje své nejlehčí modely

V tomto přehledu pětice toho nej, co Porsche nabízí, nás značka vzala na velmi zajímavé místo. Pětici svých nejlehčích modelů vytáhla do Alp na Glossglockner. V tomto případě samozřejmě nepůjde o běžná auta, ale spíše o závodní speciály, ačkoliv i v této pětici jsou samozřejmě výjimky. A to například hned ta první, protože číslo „5“ […]

Porsche v dalším TOP 5 videu představuje své nejlehčí modely Přečíst celý článek...

ŠKODA POPULAR

Škoda nabízela v první republice cenově dostupné vozy

Složitá ekonomická situace Evropy po skončení 1. světové války masové motorizaci nepřála, poměry v mladičkém Československu byly v tomto ohledu ještě složitější – ještě v roce 1921 zde připadal jeden vůz na 3138 obyvatel. Značka ŠKODA se však dokázala zejména ve 30. letech prosadit na domácím trhu i v zahraničí svými cenově dostupnými modely, nejrozšířenější

Škoda nabízela v první republice cenově dostupné vozy Přečíst celý článek...

Na prodej je nejzběsilejší Rolls-Royce všech dob

Když se řekne Rolls-Royce, nejspíše vás napadnou slova jako exkluzivita a luxus, nikoliv výkon a závodění, ale přesně takový je Rolls-Royce Silver Shadow, který si můžete prohlédnout v galerii. To, že v tomto autě nepůjde o hladkou a tichou jízdu jako na létajícím koberci, je jasné už na první pohled. Prozrazuje to hned několik poměrně

Na prodej je nejzběsilejší Rolls-Royce všech dob Přečíst celý článek...

Starý rezavý a nepojízdný vrak Porsche se v aukci prodal za vážně hodně peněz

Jsou chvíle, kdy zoufale přemýšlíte, jestli bude lepší rozprodat orgány svoje, ale i všech lidí, které znáte, a nebo vykrást banku. To když se včera dražilo jedno až neuvěřitelně zašlé Porsche 356, o kterém se nám teď asi bude i zdát. Mluvíme konkrétně o Porsche 356 A 1500 GS Carrera Coupe. Jde o auto, které světlo světa

Starý rezavý a nepojízdný vrak Porsche se v aukci prodal za vážně hodně peněz Přečíst celý článek...

Co radilo Auto Moto Revue motoristům v roce 1975? Třeba jak táhnout auto a nebo jak parkovat

Televizní vysílání bylo před mnoha desítkami let zcela odlišné od toho dnešního, v televizi běžel pravidelně i pořad Auto Moto Revue, který přicházel pravidelně s radami pro řidiče. A to nejen těmi, jak se o auto starat, ale také jak s ním fungovat. Na dvě takové reportáže z roku 1975 se můžete podívat v přiloženém

Co radilo Auto Moto Revue motoristům v roce 1975? Třeba jak táhnout auto a nebo jak parkovat Přečíst celý článek...

Škoda VOITURETTE A

Jak se měnil volant v autech od roku 1905 až do současnosti?

Úplně první automobily se sice ovládaly pákami nebo klikou, ještě na konci 19. století ale dostaly volanty. Ty do dnešního dne prošly velkým vývojem, a to nejen ohledně materiálů, ale i ovládacích prvků. Prohlédněte si změny na exponátech ŠKODA MUZEA v Mladé Boleslavi. Laurin & Klement VOITURETTE A (exponát z roku 1905) Hned první vůz pánů Laurina a Klementa volant měl.

Jak se měnil volant v autech od roku 1905 až do současnosti? Přečíst celý článek...

Volvo přiveze na Techno Classica model P1800 S, který vlastnil Sir Roger Moore

Automobilka Volvo Cars předvede ve svém stánku Volvo Cars Heritage na výstavě Techno Classica, která se koná ve dnech 21. až 25. března v německém Essenu, Volvo P1800 S z roku 1967, které v televizním seriálu „The Saint“ vlastnil Sir Roger Moore. Bude to vůbec poprvé, kdy bude na evropské výstavě klasických automobilů možné tento

Volvo přiveze na Techno Classica model P1800 S, který vlastnil Sir Roger Moore Přečíst celý článek...

Koncept Toyota NCSV mělo být neobyčejné kombi ve stylu kupé

Toyota NCSV je výjimečný koncepční vůz s vlastnostmi typickými pro kupé, sedany, ale také kombíky. Navržen byl na sklonku 90. let minulého století pro generaci třicátníků, kterou fascinoval svět elektroniky a počítačových her a která hledala netuctové vozy. Koncepční Toyota NCSV se představila v roce 1999 a dočkala se u motoristické veřejnosti velmi dobrého přijetí. Výrazné,

Koncept Toyota NCSV mělo být neobyčejné kombi ve stylu kupé Přečíst celý článek...

Neobyčejné příběhy z historie automobilky Škoda pokračují i v roce 2018, tady jsou témata

Sérií šesti přednášek navazuje ŠKODA Muzeum na populární setkání nad zajímavými momenty z historie automobilky ŠKODA, při nichž renomovaní odborníci seznámí návštěvníky s atraktivními motoristickými tématy. Další část cyklu „Neobyčejné příběhy z historie automobilky“ startuje 6. března. Výběr témat pro letošní cyklus odráží 100. výročí od založení Československa, ale nabídne i zajímavý pohled na vývoj

Neobyčejné příběhy z historie automobilky Škoda pokračují i v roce 2018, tady jsou témata Přečíst celý článek...

Jak se vyráběly škodovky v roce 1982 a jak nyní?

Výroba automobilů je velmi zajímavá. Od návrhu na papíře, v počítači, přes hliněné modely, prototypy až k „věci“, ve které se můžeme dopravovat do práce, na výlety a podobně. V průběhu let se ale výroba automobilů mění. Pojďme se ve dvou videích podívat na to, jak se vyráběly a vyrábí škodovky. První z videí nás

Jak se vyráběly škodovky v roce 1982 a jak nyní? Přečíst celý článek...

Na Prvního máje autodrom přivítá místo alegorických vozů flotilu trabantů

První květnový den navážou na diváckém svahu mosteckém autodromu na premiérové setkání z loňského roku majitelé, přátele a fanoušci legendárního východoněmeckého vozu Trabant. I když stejnojmenná automobilka zanikla s pádem totalitních režimů ve východní a střední Evropě, její produkt má dodnes mnoho skalních příznivců téměř po celém světě. Prvomájový průvod s alegorickými vozy tak účastníkům srazu a

Na Prvního máje autodrom přivítá místo alegorických vozů flotilu trabantů Přečíst celý článek...

Jak vypadaly benzinové čerpací stanice v roce 1974? Podívejte se

Od té doby, co po cestách a silnicích jezdí dopravní prostředky s motory s vnitřním spalováním, je potřeba k jejich jízdě pohonných hmot. A ty se nejčastěji doplňovaly a doplňují přímo na čerpacích stanicích. Jak to na nich vypadá dnes, to víme, ale jak to na nich vypadalo před více než 40 lety? To už

Jak vypadaly benzinové čerpací stanice v roce 1974? Podívejte se Přečíst celý článek...

Přejít nahoru