Škoda Felicia pick-up byla autem, které bylo dříve hojně využíváno zejména drobnými podnikateli, ale teď se z něj stává i terč úpravců. Jeden pick-up byl přestavěn na driftovací auto, když do jeho karoserie putovala technika z BMW. A driftovat mu nedělá problém.
Základem stavby je původně Škoda Felicia pick-up, která fungovala jako chladicí auto. V motorovém prostoru byl původně benzinový čtyřválec 1,3 MPI, který poháněl přední kola. To už ale neplatí, protože na jeho místě je teď naftový šestiválec z BMW. Motor s označením M57 vyrábělo BMW od roku 1998 až do roku 2013, přičemž tento konkrétní kousek pochází původně z BMW řady 3, generace E46. Motor není sériový, ale dostal několik úprav.
Aby motor do karoserie sedl, muselo se provést několik úprav včetně vyřezání tunelu. Převodovka je z BMW, stejně jako kardan, palivová nádrž (ta je vzadu) a další části pohonného ústrojí.
Původní samozřejmě nejsou ani nápravy. Ta přední je zkombinovaná s původní, ale vyřezanou nápravnicí, na kterou putovala upravená ramena z BMW řady 3, generace E36. Zadní náprava pochází z BMW řady 5, generace E39, a má stavitelná ramena. Nakonec je tu snížený podvozek podvozek TA Technix.
Detailnější informace si můžete poslechnout ve videu, kde si můžete prohlédnout i samotné auto v akci. Přibližně od času 10:30 totiž na letišti předvede, co dokáže. A driftovat mu jde vážně lehce…