431 koní a 550 Nm rozhodně není málo. Sériové BMW M4 jistě není pomalým autem, které by snad trpělo nedostatkem výkonu. Přesto známí tuneři upravují všechna auta, takže se na BMW M4 ve verzi kabriolet podívali i u Manhart Performance.
A podívali se na to nejen z pohledu techniky a výkonu, ale i z hlediska vzhledu. A tím začneme. Jakkoliv to na první pohled vypadá jako velká designová úprava, opak je pravdou. Třeba na nárazníky nebylo sáhnuto, přinýtovány k nim pouze byly, stejně jako na všechny blatníky, rozšiřovací nástavce. Z mého čistě subjektivního pohledu je to dobře, protože sériové BMW M4 vypadá oproti BMW M3 poměrně obyčejně, blatníky má totiž poměrně subtilní. Na víko kufru také přibyl „kachní ocas“.
A co výkon? Původní hodnoty se mohou oproti těm po úpravě stydlivě krčit v koutě. Po úpravě se totiž tohle široké BMW M4 Cabrio může pochlubit výkonem 515 kW/700 koní a točivým momentem 900 Nm. To je o poznání víc než má nové BMW M5!
A jak toho bylo docíleno? Sériová turbodmychadla byla vyměněna za větší, stejně jako intercooler. Finální správné sladění celku má na svědomí chiptuning. Výsledkem je zrychlení z 0 na 100 km/h pod 4 sekundy. S pohonem pouze zadních kol! To už bude pořádný vítr ve vlasech…