Celkové prodeje oblíbeného SUV Toyota RAV4 koncem letošního února překonaly milník 10 milionů kusů se zahrnutím všech pěti generací vozidla vyráběného od roku 1994. Vůz, jenž stvořil tržní segment kompaktních a agilních SUV pro volný čas, postupně definoval nová měřítka a dosahoval stoupajících prodejů.
V roce 2019 se Toyota RAV4 stala nejen celosvětově nejprodávanějším vozem SUV, ale také čtvrtým nejlépe prodávaným osobním vozem vůbec. Nejúspěšnějším trhem je s náskokem Severní Amerika s více než půl milionem vozů prodaných za rok (535 tis. v roce 2019), následovaná Evropou (133 tisíc) a Čínou (127 tisíc).
Úhrnné prodeje Toyoty RAV4 na evropských trzích pak od roku 1994 překonaly dva miliony, přičemž nejnovější model páté generace, uvedený počátkem roku 2019, nastolil nový rekord ročních prodejů v objemu více než 130 tisíc vozů.
Řada RAV4 letos přichází s důležitou evolucí v podobě nové varianty RAV4 Plug-in Hybrid, nabízející zákazníkům ještě delší dojezd čistě na elektřinu s nulovými emisemi a nulovou spotřebou paliva.