everrati-porsche_911-964-signature_widebody-tuning- (1)

Porsche platí za skvělá a řidičsky velmi zábavná auta, tím spíše ta starší a analogová. Tento červený kousek z fotografií je sice klasická 911, ale přesto by si ho spousta z nás do garáže nepostavila. Je to totiž přestavba od společnosti Everrati a je to elektromobil.

Na fotkách můžeme vidět na pohled parádní Porsche 911, generace 964, které prošlo pečlivou renovací a drobnou úpravou s názvem Signature Wide Body. S původním autem má ale podobný už jen design, protože kompletní technika je jiná.

Přečtěte si také:  Porsche 911 GT3 prošlo při vývoji náročným testováním. Ujelo 5000 kilometrů na plný plyn rychlostí 300 km/h

Původně toto auto začalo svůj život jako docela běžné Porsche 911, ale před časem prošlo kompletním rozebráním do posledního šroubku. Spousta původních věcí už se ale do auta nevrátila – například kompletní pohonné ústrojí i některé části exteriéru a interiéru. Drtivá většina panelů nové karoserie je vyrobena z karbonu, ale například dveře dostaly ještě dodatečné ocelové výztuhy.

O pohon se nyní stará elektromotor s výkonem rovných 500 koní. Díky tomu dokáže auto zrychlit z 0 na 100 km/h za méně než čtyři sekundy. Maximální rychlost je však jen 130 mil za hodinu, což je v přepočtu jen 208 km/h. Energii při tom bere z 53kWh baterie a dojezd, který udává úpravce, je 242 kilometrů. Auto podporuje rychlodobíjení, takže do z prázdné do plné kapacity baterie to zabere asi hodinu.

Přečtěte si také:  První kilometry za volantem elektromobilu Škoda Enyaq Sportline iV 80x. Je to čtyřkolka se 195 kW

Pokud by se vám tato klasika s moderní technikou líbila a chtěli byste ji do své garáže, budete si muset připravit hodně peněz. Cena ze přestavbu je přibližně 300 tisíc liber, což je v přepočtu téměř 8,8 milionu korun. K tomu ale musíte připočítat ještě cenu za původní Porsche 964…