Testy aut

test-2021-toyota-yaris-hybrid- (1)

Test Toyota Yaris 1.5 Hybrid (2021)

Současnému, uÅŸ čtvrtému vydání malé hybridní toyoty bude brzy rok. OblíbenÃœ Yaris je vlastně chameleon – dokáşe bÃœt vláčnÃœm postrkovadlem pro nejmladší i nejstarší řidiče, sportovním dříčem s 260 koni a pohonem vÅ¡ech kol či zelenÃœm parťákem pro náruÅŸivé ekology. Třetí, nyní testovaná varianta navíc překvapí skutečně nadstandardně velkÃœm dojezdem. Fintil s příplatkem Totální změna. […]

Test Toyota Yaris 1.5 Hybrid (2021) Přečíst celÃœ článek...

test-2021-bmw-m4-coupe-manual- (10)

Test BMW M4 Coupé s manuální převodovkou (2021)

Sportovní modely BMW M mají dlouhou tradici. Mnichovská automobilka je nabízí desítky let a za tu dobu se vÃœrazně proměnily. V redakčním testu jsme vyzkouÅ¡eli poslední generaci BMW M4 Coupé, navíc v „obyčejné“ verzi a s manuální převodovkou. Bohatá nabídka V současné generaci je nabídka verzí nového BMW M3/M4 nejbohatší v historii a vybrat si

Test BMW M4 Coupé s manuální převodovkou (2021) Přečíst celÃœ článek...

test-2021-hyundai-santa-fe-hybrid- (2)

Test Hyundai Santa Fe Hybrid (2021)

Facelifty u aut přicházejí přibliÅŸně v polovině ÅŸivotního cyklu generace. Zpravidla to bÃœvá po čtyřech letech. Tak to ale není u automobilky Hyundai, která má ÅŸivotní cykly svÃœch generací kratší. U současného Santa Fe přichází facelift uÅŸ po dvou letech a je opravdu vÃœraznÃœ – ne aÅŸ tolik na pohled jako spíše technicky. V rámci

Test Hyundai Santa Fe Hybrid (2021) Přečíst celÃœ článek...

test-2021-range-rover-velar-p400-awd- (7)

Test Range Rover Velar P400 (2021)

Range Rover Velar před lety vyplnil mezeru mezi malÃœm Range Roverem Evoque a větším Range Roverem Sport. Vypadá stylově, úzké světlomety doplňuje elegantně střiÅŸená karoserie a pohánět ho můşe i 400koňovÃœ Å¡estiválec. A právě takové auto jsme otestovali. Design – ostrá elegance UÅŸ na fotkách vypadá Range Rover Velar dobře, ale teprve naÅŸivo to přijde.

Test Range Rover Velar P400 (2021) Přečíst celÃœ článek...

test-2021-Mercedes-Benz-Marco-Polo-Activity-300d-4MATIC-ArtVenture

Test: s obytnÜm Mercedes-Benz Marco Polo Activity 300 d 4MATIC ArtVenture v italskÜch Alpách

Co je lepšího, neÅŸ vyrazit na dovolenou do Dolomit a jeÅ¡tě k tomu mít pojízdné bydlení na čtyřech kolech. Mercedes-Benz Marco Polo Activity 300 d 4MATIC ArtVenture je totiÅŸ jako stvořenÃœ pro aktivní dovolenou, kdy chcete mít pohodlí, ale zároveň bÃœt dostatečně mobilní. V italskÃœch Alpách jsme měli vytipovanÃœch hned několik míst, která moÅŸná znáte

Test: s obytnÃœm Mercedes-Benz Marco Polo Activity 300 d 4MATIC ArtVenture v italskÃœch Alpách Přečíst celÃœ článek...

Volkswagen Amarok V6 Aventura

Test Volkswagen Amarok V6 TDI 4Motion Aventura (2021)

CharismatickÃœ pracant od Volkswagenu uÅŸ to má spočítané. A protoÅŸe nám Amarok za ty roky fakt přirostl k srdci, na samém konci ÅŸivotního cyklu jsme si ho jeÅ¡tě jednou půjčili. Naposledy. V plné palbě, s vÃœbavou Aventura a příplatkovou nástavbou korby. I kdyÅŸ Amarok vypadá skoro stejně jako při svém představení v roce 2010, změnilo

Test Volkswagen Amarok V6 TDI 4Motion Aventura (2021) Přečíst celÃœ článek...

test-2021-mitsubishi-l200-plus

Test Mitsubishi L200 Plus 4WD 6AT (2021)

Mitsubishi začalo letos koncem zimy prodávat v České republice vÃœkonnější pick-up L200. Prostřednictvím továrního chiptuningu zvedlo jeho vÃœkon na 173 koní a 502 Nm a pojmenovalo ho jako L200 Plus. A my jsme ho vyzkouÅ¡eli v testu. JeÅ¡tě silnější V nabídce je pro Mitsubishi L200 jen jeden motor. Je jím 2,3litrovÃœ čtyřválec s přeplňováním turbodmychadlem.

Test Mitsubishi L200 Plus 4WD 6AT (2021) Přečíst celÃœ článek...

Test Abarth 595 Scorpioneoro (2021)

SoučasnÃœ Fiat 500 je tu s námi sice uÅŸ dlouho, ale pořád jde o auto, které má váşně styl. Tím spíše, pokud jde o nějakou verzi od Abarthu. A jedna taková opravdu speciální pětistovka se nám dostala do testu. VyzkouÅ¡eli jsme Abarth 595 Scorpioneoro. PřiÅ¡el uÅŸ před 14 lety Současná pětistovka uÅŸ je na silnicích

Test Abarth 595 Scorpioneoro (2021) Přečíst celÃœ článek...

prvni_jizda-2021-dacia_duster-tce_150_edc-facelift- (3)

Řídili jsme Dacia Duster po modernizaci. S automatickou převodovkou je to povedené auto pro kaÅŸdÃœ den

Dacia Duster je velmi úspěšnÃœm modelem rumunské značky, které je tu s námi uÅŸ ve druhé generaci. Aktuálně přijíşdí po faceliftu a my jsme se s ní krátce svezli v okolí Paříşe. Do rukou se nám přitom dostala verze s automatickou převodovkou. Co je nového? Facelift Dusteru byl poměrně decentní, co se vnějšího designu tÃœká.

Řídili jsme Dacia Duster po modernizaci. S automatickou převodovkou je to povedené auto pro kaÅŸdÃœ den Přečíst celÃœ článek...

test-2021-cupra-ateca-4drive-dsg- (2)

Test CUPRA Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive (2021)

Na první pohled vypadá jako SEAT Ateca, ale na ten druhÃœ si vÅ¡imnete několika rozdílů. Jiné nárazníky, není tu typické logo „S“ a na zádi z nárazníku vykukuje čtveřice koncovek. Tohle je CUPRA Ateca a my jsme ji vyzkouÅ¡eli ve verzi po faceliftu. Změny navenek… Pokud na pohled auto srovnáme s původní verzí, ihned odhalíme

Test CUPRA Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive (2021) Přečíst celÃœ článek...

test-2021-bmw-430d-xdrive- (8)

Test BMW 430d xDrive Coupé (2021)

Současné BMW řady 4 si s jinÃœm autem nespletete. Tohle auto ale není jen o velkÃœch ledvinkách, ale i o tom, jak jezdí. A testované 430d xDrive Coupé přesvědčilo, ÅŸe jezdí parádně. Je tiché, vÃœkonné, úsporné a navíc pohodlné. Navíc se s ním pobavíte i na okreskách. Nafta do kupé? Spousta lidí bude při pohledu

Test BMW 430d xDrive Coupé (2021) Přečíst celÃœ článek...

test-2021-mercedes-benz-s400d-4matic- (8)

Test Mercedes-Benz S 400 d 4MATIC L (2021)

Nová generace Mercedes-Benzu třídy S přichází vÅŸdy s řadou dosud nevídanÃœch novinek a nepřebernÃœm luxusem. Nejinak tomu je i u nejnovější generace s označením W223, kterou jsme otestovali ve verzi S 400 d s prodlouÅŸenÃœm rozvorem. Přesně na míru U německÃœch prémiovÃœch automobilek platí, ÅŸe si – speciálně vlajkové lodě – můşete naspecifikovat přesně tak,

Test Mercedes-Benz S 400 d 4MATIC L (2021) Přečíst celÃœ článek...

Přejít nahoru