mercedes-benz-sl-600-brabus-t12-na-prodej- (6)

Tento Mercedes-Benz SL 600 je upravený od Brabusu. Má 6 koncovek výfuku

Autor: Pavel Srp - Zdroj: carscoops.com - Foto: bringatrailer.com - 9. 4. 2020


Poměrně velký roadster Mercedes-Benz SL 600 je velmi zajímavý sám o sobě, vždyť pohání aristokratický dvanáctiválec. Kousek, který je aktuálně na prodej, je ale ještě zajímavější. Prošel totiž úpravou u Brabusu, dostal plasty Lorinser a má i šestici koncovek výfuku.

Mercedes-Benz SL generace R230 se začal prodávat prodávat v roce 2001 a v roce 2005 přišel facelift. A jedno SL s motorem V12 z roku 2004 je na prodej. Už samotný dvanáctiválec pod kapotou je působivým kusem techniky, ale tohle auto prošlo tuningovou kůrou u Brabusu, ale má i prvky od jiného úpravce mercedesů, od Lorinseru.

Že nejde o sériové SL poznáte na první pohled. Úprava v Brabusu, která je pojmenována jako Brabus T12, zahrnovala i změny designu, ačkoliv zadní nárazník a prahové nástavce dodal Lorinser. Zdaleka nejímavější je šestice koncovek výfuku, vždy po třech na každé straně. Přední nárazník je ale od Brabusu, ovšem na novější model, protože SL dostalo předek z ještě novější verze, která přišla v roce 2009.

V podbězích lze najít 20″ disky Brabus Monoblock VI, která do nich parádně zapadnou i kvůli snížení podvozku.

Na prodej je exkluzivní Brabus 3.6 S Lightweight, jediný vůz svého druhu

Proměnou prošla také kabina, kde si můžeme všimnout kombinace černého koženého čalounění a kontrastního prošívání červenou nití. Že jde o úpravu od Brabusu lze poznat podle mnoha plaket v exteriéru (na víku kufru i na blatnících), ale i v interiéru (na pedálech a na sedačce).

Seznam prvků, kterými Brabus auto doplnil, je opravdu dlouhý, což si lze prohlédnout i v přiložené fotogalerii.

Pod kapotou je standardně motor V12 biturbo s objemem 5,5 litru, který je spojen s pětistupňovou automatickou převodovkou AMG Speedshift. Poháněna jsou zadní kola. A že mají s přenosem síly na silnici hodně práce, to netřeba dodávat. Sériový Mercedes-Benz SL 600 disponuje výkonem 368 kW/500 koní a točivým momentem 800 Nm. Úprava v Brabusu ale tyto hodnoty zvýšila na 600 koní a 900 Nm.

Auto moc nejezdilo. Na počítadle kilometrů svítí jen 25 tisíc ujetých mil, což je přibližně 40 tisíc kilometrů. Auto mělo zatím jen dva majitele, přičemž ten první ho vlastnil dlouhých 11 let a 2 měsíce. Auto je aktuálně na prodej v aukci. Pokud si chcete přihodit, můžete tak učinit zde.


TIP: Spočítejte si nejvýhodnější autopojištění

Kalkulačka: povinné ručení a havarijní pojištění


Štítky: , , , , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru