Dacia Duster je oblíbeným autem a na některých trzích se prodává i jako Renault Duster. Jsou ale i trhy, kde nejde o běžný crossover, ale dostává zcela jinou karoserii, například v Jižní Americe. Tam se totiž před časem začal prodávat modernizovaný pick-up Renault Oroch.
V Evropě si v současnosti můžeme koupit Dacii Duster už po modernizaci druhé generace, ale jinde ve světě je to jinak. Třeba v Brazílii se prodává zajímavý pick-up Renault Oroch, který vychází z platformy B0, tedy ještě z první generace Dusteru.
Modernizované provedení upravilo jak design exteriéru, tak i interiéru a také několik dalších částí. Nový přední nárazník i nová grafika předních světlometů se snaží přiblížit designu druhé generace. Přepracované jsou ale i zadní partie, kde jsou také nové světlomety s poměrně moderním vzhledem. Kabina je na první pohled od evropského Dusteru úplně odlišná, jiné jsou výdechy, ale i celkové uspořádání se stojícím displejem na vrchu palubní desky.
Změnila se i technika, protože i Brazílii přišla s přísnějšími emisními normami. Pod kapotou už tak nemůže být dvoulitrový atmosférický čtyřválec SCe 2.0, ale nahradil ho přeplňovaný čtyřválec TCe 1.3, který známe i od nás. Tady je ale naladěn jinak, protože dostal znatelně vyšší výkon 163 koní a točivý moment 270 Nm (u nás ve verzích se 130 nebo 150 koňmi). Motor je ale s označením Flex-Fuel, takže může kromě benzinu spalovat také ethanol, který je v Brazílii velmi populární. Výhodou je, že v takovém případě bude výkon dokonce až 170 koní. Motor je spojen výhradně s pohonem předních kol a bezestupňovou převodovkou CVT X-Tronic.
V nabídce však zůstal i čtyřválcový motor SCe 1.6, který také umí spalovat benzin i ethanol. V tomto případě je výkon na benzin 118 koní, na ethanol 120 koní. Převodovka je v tomto případě pouze manuální šestistupňová převodovka a poháněna mohou být také jen přední kola.
V Evropě se toto auto neprodává, ale přesto si tu pick-up koupit můžete, dva kousky jsou na prodej i v České republice.