Takto vypadá nejprodávanější produkt značky Volkswagen a slaví 45. výročí

Autor: Anina Russová - 17. 5. 2018


Koncern Volkswagen patří mezi největší automobilky světa a jak už to, tak bývá, nezabývá se jen auty. Celkem dobře vydělává i na různém příslušenství, které pravověrní fanoušci značky prostě musejí mít. A nejde jen o oblečení. VW, ale i ostatní automobilky, vsází na hračky pro děti, sportovní potřeby, kryty na mobilní telefony a mnoho dalšího.

Kdo z vás se byl někdy podívat ve Wolfsburgu, jistě byl (stejně jako my) unesen tím, jak hezký je tamější park, jak skvěle zpracované je muzeum a jak nápadité akce se zde (nejen) pro fanoušky VW pořádají. A při takových akcích a návštěvách muzea jednomu vyhládne. I na to Volkswagen myslí. A tím se dostáváme k tomu nejprodávanějšímu produktu této značky.

Není jím nic jiného než německá specialita s názvem currywurst. Jde o klobásku pečenou na grilu, která je silně kořeněná a na tácu pak politá kečupem nebo právě kari omáčkou. Volkswagen ve svých vlastních výrobnách ročně vyprodukuje necelých 7 milionů kusů této dobroty a denně jich je spotřebováno tisíce kusů. Vtipné je, že obliba těchto párečků se promítla i do katalogu originálního příslušenství, kde je najdete pod číslem 199 398 500 A.

A letos tato pochutina slaví 45 let své existence. S výrobou VW začalo v roce 1973, ale tehdy šlo o produkci určenou pro zaměstnance značky a jen pro zaměstnanecké kantýny. Tehdy asi nikdo netušil, jaký kolos se stane jak ze značky Volkswagen, tak z párků na grilu.

Štítky: , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru