Spousta lidí by chtěla vlastnit supersportovní modely, často Ferrari. Některým z nich se to poštěstí, jiným nikoliv. A pak jsou tu také ti, kteří jdou štěstíčku trochu naproti a vlastní Ferrari si „postaví“. Často pak vzniknou podobné splácaniny jako třeba auto z přiložené fotogalerie.
Na první pohled je jasně poznat, že tohle Ferrari opravdu není, ačkoliv se tak snaží tvářit. Majitel stavěl auto čtyři roky (přestavbu měla na starosti společnost Santarsiero Concepts), chtěl z něj udělat Ferrari Enzo. Jakkoliv se snažím, superferrari z počátku milénia v něm nevidím. Náznaky tu ale jsou: výdechy v kapotě, lakování střechy nebo zadní část.
Poznat ale z čeho stavba vznikla je těžké. Základem byl sporťák Acura NSX (v Evropě známý jako Honda NSX) z roku 1992, což je také poměrně vzácný model. Acuru NSX první generace poháněly šestiválcové atmosférické motory s objemem 3,0 litru, po modernizaci v roce 1997 s objemem 3,2 litru. S motory byla spojena pětistupňová manuální anebo čtyřstupňová automatická převodovka Sports Shift. Výkonově se Honda NSX pohybovala od 250 do 290 koní a poháněna byla zadní kola. V tomto případě jde o třílitr s manuální převodovkou.
V popisu inzerátu, který najdete zde, současný majitel auto chválí. Prý jezdil v mnoha podobných replikách supersportů, ale ta jeho se jako sporťák jen netváří, ale i tak jede. Jede prý doslova pohádkově. Pokud byste si to chtěli vyzkoušet i vy, pak si auto můžete koupit za 110 tisíc amerických dolarů, v přepočtu jde o bezmála 2,5 milionu korun!